En liiiten til. Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Mine har ikke vokst noe særlig syns jeg,føler meg nærmest litt unormal jeg.Kan fremdeles bruke bhene mine.Jeg er ikke så liten fra før oventil men,men 75d.Noen andre..
Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Jeg har heller ikke fått noe voldsomt større pupper.Gjorde ikke det sist heller.Men,da melka kom,ja da ble de brått noen hakk større gitt....
¤mamma¤ Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 HELDIGGRISER!!!!!! Jeg har gått opp flere størrelser, og er nå oppe i forferdelige 70G. Det er helt krise! Har måttet kjøpe bh`er flere ganger. Var 70E i utgangspunktet, gikk opp til 75 i omkrets, så ned igjen etc etc. Men jeg er KJEMPEMISUNNELIG på dere!!!
Nicki_81 Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Denne gangen har jeg ikke voksgt så mye, men er ikke mange av de jeg bruker til vanslig jeg kan bruke enda (litt små), men har bare kjøpt et par nye enda. Brukte 75D tidligere og de nye er 75E Forrige svangerskap brukte jeg 80D før jeg ble gravid og økte gradvis hele svangerskapet og på slutten av svangerskapet og begynnelsen av ammingen brukte jeg 90G. I dag kan jeg bruke bare den ene cupen til lue på meg selv =P
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Jeg har heller ikke fått noe spesiellt storre pupper.. men de har blitt fryktelig tunge og brystvortene er så vonde at jeg skriker så fort jeg kommer borti dem..
elise78 Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Forrige svangerskap merket jeg overhode ikke noe endring med puppene - og jeg er ikke spesialt brystfager; 75b. Når melken kom derimot kom veksten også. Denne gangen er de blitt litt større og mer ømme enn de pleier, men den store forskjellen kan jeg desverre ikke si det er
selfangerkjerringa Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Er 22 uker nå, og har egentlig ikke vokst så veldig.. de har blitt litt fastere liksom, og gått fra en liten E til en stor E. ikke store forskjellen egentlig.
Vibbemor Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Jeg har gått fra å være en ganske liten (synes jeg selv da) 75B, til å bruke 75D og er nå i min 23 uke bare. Så de har jo vokst en del, og jeg er ikke vandt med så store, så de er litt i veien til tider ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå