Gå til innhold

Flere med gubber som ser på kampen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke glad i fotball selv, kan jo se om det er litt action i kampen da, ellers er jeg ikke veldig intressert...

Men, da har jeg jo en god grunn til å bimme da...hihi. :)

Skrevet

Ja min ser også kamp..er ikke så veeeldig interessert jeg nei..mn det er mer interessant for min del å være her....skvetter bare litt hver gang noe skjer og han hyler å skriker..hehhe

Skrevet

Min også.... Tok en EL test rett før åtte og løp glad inn og fortalte at testen var positiv. Da da han: "Det er landskamp nå - gjør det noe om vi tar det i pausen...."

Hehehehe... VELDIG romantisk... Men nå er det snart pause og da blir det babydance.

Første pp som han følger med dag for deg alt som skjer da - er vår 12 så om det ikke klaffer nå blir det legebesøk.

Skrevet

her er det jeg som ser på kamp...

han er ikke noen sports-idiot akkurat.

den kampen her er jo hvertfall underholdene da:-)

Skrevet

*ler*

Ja det ser spennende ut her i stua også.....hopper til jeg og her jeg sitter fredelig i ro og mak med teen min og bimmer litt....

Men det som er rart å tenke på er at dette er EM kvallik og det skal de holde på å gjøre (kvalifisere seg mener jeg) helt til babyene våre har fylt ett år sånn ca....he.he. Bare noe jeg kom på.......altså...men ganske rart å tenke på da...

Skrevet

her ser vi også kamp gitt!!

hehe... men jeg sitter å filosoferer over alt som har med graviditet og svangerskap å gjøre...!

lykke til i pausen da dere som skulle prøve å lage barn da:)

Skrevet

Forutsatt at vi snart får den i mål her også da, selvfølgelig...he.he

Skrevet

*he he ler av *mary had a little lamb* er vel pause nå...;)

Denne kampen er faktisk ganske underholdende må bare innrømme det! :) Men sitter med pc'n på fanget og gløtter på kampen, og leser alt som har med el, symptomer etc å gjøre... :)

Skrevet

Ja er det ikke utrolig hvor spennende det egentlig er å lese om slim, livmortapper, hostesaft og stikninger i magen...he.he

Mannfolka ANER ikke hva de går glipp av...

Skrevet

Ja har en her også som ser på, mens jeg er her inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...