Gå til innhold

Er det noen erfarne pergo damer her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.. Jeg har min første pergo kur bak meg, dobbel. Denne gangen så blødde jeg voldsomt mye i 2 dager, så på dag 3 så kom det ingenting før på kvelden (trodde tanta hadde reist) og nå sil blør jeg igjen. Ikke sånn det pleier å være i det hele tatt. Er på dag 4 nå og har begynt på en ny dobbelt kur...

Jeg lurte på om forandringen kunne skyldes pergo...

Svarer deg ikke.. har ikke begynt på pergo ennå.... Men ett spørsmål.. tar du pergokur HVER syklus... to ganger på rad liksom??? Jeg må ta metformin/glucophag 5 uker før pergo. Hvis jeg ikke blir gravid på 1. pergokur... må jeg ta metform/gluco 5 uker før neste pergokur... Hm.. er det bare min gyneokolig som vil ha det sånn???

Ane

Annonse

Hei Ane :-)

Jeg har ikke fått beskjed om å ta pause. Har ikke helt forstått hva metformin/glucophag er... Men jeg har en resept på 4 doble kurer og kjører på. Har sett at det er flere som må ta pauser...Hmmm, man kan jo begynne å lure. Men jeg er nå på dag 2 av den andre pergo kuren.

Den gav meg el forrige mnd, men av en eller annen grunn så ble jeg ikke gravid. Selv om vi hadde sex så det holdt :-)

Hei!

Jeg har også fått beskjed av gyn å kjøre på med pergotime, en enkel kur denne perioden og dobbel kur de to neste. Og har ikke det funket etter de tre periodene, så skal jeg tilbake til gyn for sjekk og evt utredning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...