Gå til innhold

September: Kunne tiden gått noe særlig saktere?!?!


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg,mens samboeren ser landskamp mellom Norge og Ungarn..jeg er ikke akkurat noe særlig fotball fan,men titter jo bort på skjermen innimellom..

Sånn ellers går tiden utrolig sakte nå frem til termin..Flere som kjeder seg og som føler at tiden går så altfor saaaakte??

Hva bedriver dere tiden med og har dere noen tips til å få tiden til å gå litt fortere??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja,selv lager jeg mat og leser. Men merker at det går sakte, og jeg hater å vente! Jeg har termin noen dager før deg, den 22.09:-)

 

Lykke til i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det går helt utrolig sakte fram mot termin med den første! Nå, med andremann, er det liksom ikke så vanskelig å fylle dagene mer. Men ok, dette gjorde jeg forrige gang:

 

- Gikk en tur hver dag, til en kafé eller til en park eller på besøk. Viktig med sitteplass dit man går, så man kan sitte og kose seg litt før man går hjem igjen :-)

 

- Vasket og sorterte alt babytøyet etter størrelse.

 

- Fant en favoritt blant dagtid-tv-seriene og så den hver dag, hehe.

 

- Gjorde velvære-ting som man ikke får tid til etter fødselen: Gikk til frisøren, brukte lang tid på badet med fuktighetskremer, hårkur osv., ville definitivt tatt manikyr og pedikyr hvis jeg hadde hatt råd til det.

 

- Leste "Mamma for første gang" av Gro Nylander.

 

- Gjorde hyggelige innkjøp - litt og litt! Babyklær og utstyr, til og med den første bleiepakken er jo stas.

 

- Pakket sykehusbagen.

 

- Lånte romantiske komedier på dvd av alle jeg kjenner, og så en film nesten hver kveld.

 

- Brukte i overkant lang tid på å tenke ut og forberede middag hver dag, og inviterte ofte folk på middag. Tida går så mye fortere når man får litt besøk.

 

- Litt rydding og vasking.

 

Og før fødselen bør man ihvertfall bruke to kvelder på å gjøre følgende sammen med kjæresten sin: Gå på kino! Gå på restaurant! Det blir mange måneder til dere kan gjøre det igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns tiden kan roe ned bæret sitt litt,jeg... kremt. Den er ikke noe snegl her i hvertfall... "Vrooom!" sa det i desember og bremsen har ikke vært trødd på èn gang...

 

Jeg fyller dagene med BiM og redebygging... Styrer på med maling, ommøblering, gulvnedlegging etc etc... Hiver gamle klær for å gjøre klar babyklær-hyller, sorterer poser og kott. Har kastet sikkert 3-4 bil-lass med ting/møbler/dilldall... Herlig :)

 

Så jenten min kan godt komme til termin sånn ca... Ikke noe hastverk ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...