Gå til innhold

Hvor ømme pupper hadde dere ved graviditet?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og kjenner på litt sitring og ømhet i puppene, og lurer på om det kan være et symptom... I forrige svangerskap var jeg ikke øm i puppene i det hele tatt, så jeg er ikke så vant med dette.

Dere som har hatt ømme pupper i tidligere svangerskap - hvor ømme er de egentlig? Sånn at det gjør vondt å komme borti eller bare sånn at det kjennes svakt?

Dette er kanskje et merkelig spørsmål...men jeg sitter jo her og kjenner og tolker:)

Fortsetter under...

Når jeg har vært gravid så har brystene vært VELDIG ømme, sånn at det er vondt å gå i trapper. Og noen dager var det så ille at jeg måtte dra genseren og bh'n ut et øyeblikk. Mine er i allefall mye ømmere ved svangerskap enn når jeg har pms...

Men dette er jo individuelt som alt annet :-)

Forrige pp syntes jeg også det sitret litt og de var litt ømme, fikk tr på besøk da så det var nok bare pms. Da jeg gikk med førstemann fikk jeg sinnsykt vonde pupper, gjprde vodt og få dusjstrålen på, men de ble ikke slik før etter fem uker. Altså en uke etter IKM. Hmm.. Er liksom ikke mye hjelp og gi for man er jo så forskjellige..

Lykke til i allefall da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...