Gå til innhold

Her går det i ostepop og pepsi max ;)

Anbefalte innlegg

Nam, nam... !!!! Rooolig lørdagskveld gitt.. gubben er borte og det regner slik at parabol-signalene forsvinner. Ergo, ingen tv-titting..

IKM i morra el mandag, men har vel tenkt så mye på det nå at TR er forsinket.. Typisk!! (For trur nok at hun kommer, har en dårlig følelse på det nemlig...)

Hvordan tilbringes lørdagskvelden for deres del da jenter, bortsett fra å bimme selvfølgelig?? ;)

Fortsetter under...

her går det også i pepsi max og snop:-)

har ryddet og vasket i hele dag,så nå var det godt å

finne soffan...

ser på fotball mens jeg bimmer og gubben sitter på den

andre pcn.deilig å bare slækken innimellom!

spennende med ikm snart da!heier på deg!

er bare på dag 7 jeg da,så lenge å vente her:-(

men er snat el tid da...

Annonse

Hehe, nei når sambo er borte er det vel ikke så veldig aktuelt :o) Jeg må høre med sambo om han har lyst å se den. Han er vel hjemme rett før filmen begynner. Har lånt en film fra noen venner som vi hadde tenkt å se. Men den kan vel alltids vente :)

Har faktisk sett den før, men husker ikke story`n helt.. men da var den kanskje ikke så alt for bra. hehe, helt grei underholdning vel..;) joo, nå husker jeg.. men vi snakker ikke mer om det, er fortsatt hjemme alene.. guuuulp;)

Men for de som er hjemme alene og ikke vil se skummel film, så går det drama på tv2 da, "The good girl". Men om den er bra vet jeg ikke da!:P

Jeg har potetskruer liggende her, men vil ha SMASH!!! Det er SÅ godt, og så kjøpte jeg ikke det idag da jeg tenkte på det!!:( Har så lyst på sjokolade!!! *buhu*

Det har faktisk kommet en slik liten "sjokoladebar", type smash nå... hmmmmm!!!! Så "slipper" man å spise en hel pose liksom.. for når den er åpnet kan man ikke legge den ifra seg. Det er en regel som sier det nemlig;)

Mye godteri her...:0) - Jeg er også alene i kveld, som noen av dere. Jeg har spist litt sånne potetgull-trekanter og kaffe og røyk nå. Det regner som f ute, så jeg har lukket opp verandadøra og vinduet og tar en røyk inne....ehh. Nå røyker jag bare på kvelden etter at ungene har lagt seg så det er ikke normalt for meg å røyke inne. Når jeg forhåpentligvis får gull i magen må jeg kutte ut røyken. Det har jeg gjort de to andre gangene også. Pleier ikke å være noe problem, da jeg mister lysta på røyk under sv.skapet.

Annonse

Hehe, men jeg vet jo ikke hva filmen handler om jo! :P Tror det var noe om kjærlighetssorg eller noe, men skal ikke garrantere!;)

Jo jeg har jo egentlig kiosk like borti her da. Men pengboka mi ligger i bilen til sambo, og han er ikke hjemme!! hmf! *typisk*

Ja jeg så den derre nye "smash-stanga", men det blir jo egentli litt lite da:p Det skulle vært en mellomting. For når man åpner posen, bare MÅ man spise resten, men etter den sjokoladen, så man liksom ha "litt" mer.. hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...