Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Her hos oss har dagen vært bra Startet dagen med en time spinning, litt shopping, kjøpte en hvit Friis veske i skinn med bling bling på og den lille har vært veldig aktiv i magen... Samboer tømte en flaske med vann ned på kullgrillen til naboen (vi bor i blokk, så kullgrilling er ikke akkurat ideelt), dagens humoristiske innslag..hehehehe... Rett og slett en god dag i dag.. Hvordan har dere hatt det i dag?
¤mamma¤ Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Har hatt en fin dag. Var innom Babyshop og Rudo i Ullevålsveien (Oslo) for å sjekke ut litt...FOR en utstyrsjungel!!!! Og vi er førstegangs, så har ikke helt peiling:) Kom hjem med strømpebukse, høyhalset body og sånn "Finlandshette" i lys ull, en smokk og 12 gasskluter:) Er i 22 uke og får gutt. Nå er det sofakos:)
guttemamman:) Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Hei hei.... Ja din dag hørtes koselig ut......Vi pusser opp vaskerommet, så jeg har bare flydd rundt her hjemme å kjedet livet av meg, er så kjedelig å ta ut på tur alene med barna..... Men nå er det ikke lenge igjen til mannen er ferdig, å gud så deilig det skal bli:))))))))))))))))) Vi drukner snart i skittentøy, hehe... Klem
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2006 Åneiii,det er stress med mye skittentøy... Har mye av det selv vi, enda vi foreløpig bare er to personer..hehe.. Men men... Det er bra nå da. Men nyoppusset vaskerom hørtes ikke så dårlig ut det da, nesten litt misunnelig her... Er 23+0 i dag jeg da.... Bør jo kjøpe inn litt babytøy jeg og, men jeg vet liksom ikke HVA jeg skal kjøpe og hvor mye jeg skal kjøpe av hvert slag....litt slitsomt..
¤mamma¤ Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Helt enig! Utrolig vanskelig å vite hva man skal kjøpe....føder i bagynnelsen av Januar, og da er det jo iiiiiiiskaldt i Oslo! Men antall av ting og størrelser etc. Har en venninne som har jobbet med babytøy og hun sa at det blir utsolgt MED EN GANG av ull bodyer og lignende- så da kjøpte vi et sett i dag. Men aner jo liksom ikke noe mer. Skal han ha genser i ull utenpå? Cardigan? I det hele tatt..hehhe, men gøy blir det!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2006 Har jo termin nesten samtidig som deg jeg da Chloè.. Har 01.01.07 Ullundertøy ja, burde kanskje ha et sett, men jeg tenker at, om man har klær, voksipose og pledd eller dyne oppå der, er ikke det varm nok? Men ull er jo veldig bra da.... hmmm... Men sånn av andre klær...hvor mye bør man kjøpe? De vokser jo fort da. Tror vi må sette oss ned å skrive en liste.
¤mamma¤ Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Ja, jeg vet! Har termin 11.01.07 Har fått en del råd fra en venninne, og hun sa det var lag på lag på lag i kulden. De er jo så små og blir fort kalde.... Er helt i utstyrsmodus i dag. Funnet ut at jeg må kjøpe noe brukt, f.eks stellekommode. Kjøpt seng og vogn allerede:)) Har du begynt å kjøpe inn??
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2006 Har bestilt vogn og har kjøpt bilsere, og et par sånne antrekk...ingenting bortsett fra det... Det er jo ikke så mye vinterklær til baby i butikken enda heller... Men må jo kjøpe reiseseng, vippestol, og litt klær. Men får høre av alle at man ikke bør kjøpe så mye, for man får så mye... Vi får nå se.. Må vel kjøpe noen ull ting også..
¤mamma¤ Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Ja, jeg er heldig og får låne bilsete, vippestol, lekegrind etc etc av en venninne. Det hjelper!
*1D* Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 Hei jenter. Jeg har termin 2 januar jeg da;) Dagen har vært grei nok.........mangler vaskemaskin jeg da, så her er haugen vokst veldig de siste dagene..... Mannen er offshore og vaskemaskina ligger i deler utover vaskerommet:( Jeg har ei på 9 fra før og jeg må innrømme at siden hun ble født på sommeren er jeg litt usikker igjen på hva man bør kjøpe (lenge siden er det også!) Jeg har fått litt av søstra mi siden hun fikk en gutt i januar, så det hjelper litt da;)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 I dag er jeg mildt sagt hormontrollet fra Helv.... Ser at så mange her har den fine dagen og er sååå lykkelig.. Er det ingen her som har hormoner?? Jeg kan bli så sint for ingenting at jeg er redd skjelletet mitt skal hoppe ut av kroppen min!! Samboer har vært borte noen dager og er kommet tilbake, i redusert form. - Jeg, gravid og trenger rett og slett bare oppmerksomhet, får det ikke fra ham... Så blir jeg "rar" og sint, og slamrer med gryter og søppelposer, for liksom å demonstrere hvor dum han er... Da blir han "rar" og vi er inne i en spiral av dårlig kommunikasjon som ikke ligner grisen! Snakk om at kvinnen er fra Venus og mannen fra Mars!!! Iallefall, det er lørdagskveld, og nå har han tatt seg en luftetur. Jeg sitter her og skriver til dere og lir av meg... Det er ikke bare-bare kos å være gravid når hormonene springer i kroppen og jeg selv ikke klarer å stoppe det...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Hei.. her er en hormon-bombe til og det til gangs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har hatt nattevakt sist natt og var totalt i kranglemodus i dag,selv om jeg sov godt etter jobben.. og når gubben sitter på ræva som om han er gjest i huset mens 7 åringen hyler av hjertens lyst og er skikkelig i taket,ja,da er lørdagskvelden virkelig flott! GRRRRRRRRRRRRRR! =[[[[[[[[[[[[[[[[[ JA,JA,OM 100 ÅR ER ALT GLEMT.. er det ikke det dem sier?? vet ikke helt jeg.. særlig ikke nå..%[
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 2. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2006 Hormonbombe jo! Kan vel egnentlig kalle meg en hormon bombe jo. Jeg er veldig mye sint om dagen jeg, og det flyr gloser ut av munnen min som egentlig ingen burde høre... Men i dag har vært en bra dag, har ikke vært så sinna, og det har vært skikkelig digg... Slitsomt å være så sint hele tiden, merker det....isj...
Lykkelig! :) Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Lørdagskvelden min har ikke vært noe særlig god. Full av hormoner og er lei meg/ sint på sambo. Noe jeg veldig sjeldent er. Han er på fest mot min vilje. Går ikke inn på detaljer her, men jeg har god grunn til at han skal unngå akkurat denne festen. Vi skal på fest to helger på rad etter dette så det er ikke det at jeg holder han innestengt. Nå sitter jeg her og hormonene bruser. Vurderer om jeg skal legge dyna hans utenfor soverommet til han kommer hjem. Noe jeg aldri har gjort før. Ikke godt å ha det sånn altså. Knurr! Han har nok litt dårlig samvittighet siden jeg har fått store kjærlighetserklæringer på sms. Eller så er han full...
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2006 Uff gravdid79, skjønner godt at du ble/er forbanna da, Hadde nok reagert selv. Hadde funnet på noe annet selv jeg, sånn at jeg ikke hadde vært hjemme når han kom hjem... Med mindre dere har andre barn å ta hensyn til da. Nå skal det sies at jeg er litt barnslig om dagen da, og tar gjerne hevn på en barnslig måte... Håper det gikk greit alikevel i natt når han kom hjem. Enten han sov på stua eller sammen med deg... Men er enig med deg, respekt løst av han og ikke ta hensyn til deg. Klem
guttemamman:) Skrevet 3. september 2006 #16 Skrevet 3. september 2006 Skriver også under på denne, er så kjedelig når de bare durer i vei... Jeg hadde også gjort noe barnsli igjen, hehe, er litt sånn...haha. Håper dagen i dag blir bra for dere alle... Vi skal på kjøre tur å ordne litt små ting:) godt å komme ut av hus litt.. Klem:))))))
bobby - nr 2 i juli Skrevet 3. september 2006 #17 Skrevet 3. september 2006 Så morsomt. Tenkte faktisk i dag tidlig at nå var det en stund siden vi hadde hørt noe fra Iselin her inne (ikke sikkert jeg har fått med meg alt, da), og så plutselig var det et innlegg fra deg Fikk forresten et tips fra en venninne som ble mamma i mai og at det ikke var så lurt å kjøpe inn mange nye stilige vesker, for etter babyen kommer bruker man bare stellevesken uansett... men er jo en stund til babyen kommer ennå, da. Jeg var i byen i går og fant en stilig topp jeg skal ha i 30 årsdag neste lørdag. Er strålende fornøyd. Så blir det Oslo-tur neste helg, og gjensyn med gamle studievenninner, det gleder jeg meg til. Ha en fin dag alle sammen!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2006 Hei Bobby... Nei, men har ikke skrevet så mye her inne i det siste, har syntes det har vært så mye dritt her inne. Følt liksom at folk har angrepet meg personlig, enten det var et glad innlegg eller et bekymret innlegg, nor jeg ble drit lei av, og meget irritert over... Hormoner også sikkert som fyrer oppunder den hissigheten der...hehe.. Så jeg ha bare hold meg litt borte herfra. Lest mest og svart på de jeg følt for. Men så er det jo synd at de få som slenger drit skal få ødelegge da, for det er jo så mange andre hyggelige folk her, så da måtte jeg jo skrive inn å høre hvordan dere andre har det.. Ellers så går det veldig bra i dette svangerskapet nå faktisk. Bortsett fra noen stikkninger her, og selvfølgeig hormoner så er alt bra. Fra uke 22 har jeg kjent masse masse, og tydelig liv i magen. Har jo kjent det før det også, men bare sånn små dytt. Mens nå er det action for alvor her.. Det er kjempe morro.. Når det kommer til vesker, kommer jeg nok til å ha en stelleveske og en veskeveske...hehe, er veldig glad i vesker egentlig. Pynte litt med. Også har jeg gått i mange dager, og følt at jeg MÅ kjøpe noe...men har liksom ikke funnet noe, men det fant jeg nå altså. Juhu! Digg å kjøpe noe nytt. Blir så glad av det...hehe.... Hvor fant du den fine toppen, var det mamma klær eller vanlig? Ellers hvordan går graviditeten? Får dere jente eller gutt? Vi skal på 3D UL neste onsdag vi, 13 september. Og får forhåpentligvis vite det da... det er jo sååå spennende.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 3. september 2006 #19 Skrevet 3. september 2006 Ja, er av og til litt mye dritt her inne. Litt synd, det. Tror jeg har gått glipp av en del av det verste da jeg var på ferie, heldigvis. Kjekt å høre at det går bra, i alle fall. Går bra her og, er heldigvis ikke utslitt og kvalm sånn som jeg var i begynnelsen, nå er det helt greit med full jobb, og orker faktisk å gjøre noe etter jobb også! Har en del kynnere, jeg, men ikke så ille, og kjenner mye spark, så det er deilig! Toppen jeg kjøpte var på H&M, ikke mammaklær, men en i litt fint bomullsstoff som var god plass til magen i. Lilla med noe blomstermønster i svart. Passer fint til et svart skjørt som jeg har tenkt å gå med. Gleder meg kjempemye til Osloturen og festen, selv om jeg ikke kan drikke. Blir kjekt å vise frem magen til alle venninnene (ingen av dem som har barn ennå). Vet ikke om det blir jente eller gutt, de klarte ikke å se det på UL. Hadde egentlig lyst å vite det, men nå tror jeg vi får vente til fødselen. Lykke til med 3D-UL, blir sikkert veldig kjekt å se den lille i 3D. Har vurdert det selv, men synes det koster litt mye... Er jo sikkert kjempespennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå