annlee Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg får ikke ut nok melk når jeg pumper og får derfor ikke laget et "lager" til lillegutt når jeg skal bort. Er det feil/dumt og gi han morsmelkerstatning de få gangene jeg må være borte fra han? Han er en måned gammel, og jeg er redd for at jeg ikke får ammet mer, viss jeg gir han morsmelkerstatning i ny og ne... Håper noen kan svare meg på dette:)
Expat Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 En sjelden gang er nok ok (husk at du maa pumpe de maaltidene han skulle ha hatt!), er det allergier og andre grunner til at du vil vente med kumelkprodukter finnes det fine HA-mme'er paa apoteket.
annlee Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Når er det best å pumpe egentlig? kanskje dumt spørsmål, men er helt ny på området. Er redd for at jeg pumper også er det ikke nok melk i puppene til lillegutt når han er sulten....
Expat Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Hvis du har mye melk ved den foerste ammingsen paa morgenen er det lurt aa pumpe den ene og amme det andre samtidig (hvis du klarer aa faa det til, ammepute er nok lurt da), eller pumpe overskuddet paa det barnet ikke tar da.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 da min lille gutt var 1 mnd gammel, klarte ikke jeg heller å pumpe meg så mye i slengen. har den avent håndpumpe. lånte en elektrisk også. men det funket heller ikke. min erfaring var at når jeg bare lærte meg teknikken med håndpumpa og lillingen var blitt 5-6 uker, gikk pumpinga bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå