Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Er i uke 34+0 og er nå offisielt drittLEI!! har hatt et smertefritt svangerkskap til nå og håpet det ville holde seg slik men den siste ukene har jeg hatt konstant ryggsmerter i korsryggen, klarer såvidt sitte her m/dataen! har også vondt for og puste å føler babyen sparker i stykker ribbeina i ryggen min. Det er lørdag, jeg orker ikke dra på besøk og er lei av alt...sitter og drømmer om at jeg kunne tatt på meg en stram dongeribukse+ en sexy topp, stasja meg opp og dratt på forspiel å ut på byn!! har lyst på mange babyer ..men tror kansje ikke det blir flere enn denne ene for jeg hater og gå gravid! føler meg kjempestygg. typen er lat og gidder ikke gjøre husarbeid så jeg kjefter og smeller på han og vil helst han skal dra seg en viss plass! lei av han og. og jada, mens jeg sitter her kommer det noe ekkelt ut av puppene min..en tynn gulfarger væske!!!!!!!! asj, jeg vil bli pen igjen!! soory innlegget...men frustrasjonen er på topp! tror jeg går og legger meg..........!!!:-(
jente+gutt+? Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Er 33 uker og MER enn drittlei akkurat i dag!! Har hatt et svangerskap med blødninger, masse oppkast og de siste 4 månedene ille bekkenløsning, så jeg føler jeg har fått kvoten.Er også drittlei av å føle meg feit og stygg!!! Mannen min er selvfølgelig ikke hjemme denne lørdagen heller og har vel heller ikke bidratt spesielt mye med husarbeid nei. Så jada jeg føler med deg, men er samtidig sikker på at alt føles bedre i morgen. Klarer liksom ikke å gi helt slipp på optimismen, hehe.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Den ekle gule væska er råmelken til babyen din :0) Lykke til videre og for babyen sin skyld håper jeg du holder ut 3 uker til :0))
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Godt å høre vi er flere.. uff.. tårene bare renner og renner akkurat nå.. kjøpte meg en hårfarge og håper det hjelper.. er så sinnsykt lei av å ha vondt hele j'''a tia.. så på toppen av det hele skulle vi på kroa og se landskamp i dag,men jeg orker ikke så jeg kjørte gubben dint ( får vært litt sammen med broren sin det er jo bra ) Men da de skulle ut av bilen spurte jeg når jeg skulle hente dem,fo planen var jo nachos etter fotballen.. men det virka ikke som det var planen hans nå.. kunne godt ta bussen hjem senere han så slapp jeg å kjøre.. forsåvidt godt tenkt det,men da gir jeg f''' i hele nachosen.. jeg kunne jo sagt noe,men det er vel siste gang med øl til fotballen før jeg føder og så jeg får bare unne ham det synes jeg... tårene bare renner og renner og jeg synes såå synd på meg selv.. og leieboer oppe spiller dritt musikk HØYT-- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JEG ER SÅ LEI AKKURAT NÅ:::::::: kjenner på magen og han sparker og jeg vet at det er jo ikke hans skyld at jeg har det sånn akkurat nå.. men mamman hans er så lei seg .. UFF uff
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 ps er i uke 36:)--- se et lite smil.. det kommer seg .. lille hormonelle meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 hehe...må iallefall trekke LITT på smilebåndet når jeg hører andre som føler med meg her:-) til deg som trodde jeg hadde 6uker igjen...nope, har 6 eller 7uker igjen:-( er kun i uke 34. vet sååå godt hvordan det er når samboeren vil ut og treffe venner, og her sitter jeg som en strandet hval og orker ingenting. så er jeg den eneste i venneflokken som er gravid også, så det er ekstra tøft og se alle parene som går ut på lørdagene og koser seg med drikker, party etc! er liksom så rastløst...ingenting er gøy lengre...går hjemme hele dagene og de består av vasking, støvsuging,matlaging etc...er faktisk drittlei av og vaske babyklær også! vil heller ha ut babyen... men hva skal jeg gjøre da...må jo bare smøre meg med tolmodighet! vi her inne som føler det samme for heller innbille oss at vi sitter lekre og slanke på en fest og kooooser oss! med på den? hehe
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Ja, den er jeg med på Nå skal jeg skylle ut fargen i håret.. hm.. fra lysblond sommer-bleking til mørk gyllen blod... kanskje jeg kommer tilbake hit hvis jeg må gråte mer.. he he
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Unnskld at jeg sier det, men klapp igjen! Vi er mange på overtid her...., så smør deg med tålmodighet!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 ok. lykke til:-) du blir sikker kjempefin med ny hårfarge!:-) du for gi besjed hvordan det ble !
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 Det går ofte i rykk og napp,, noen dager bare ER værre enn andre. Håper morgendagen er bedre... :-) Selv hadde jeg en dårlig dag på torsdag.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 uff, kjenner følelsen... Har nå offisielt vokst ut av alle mammabuksene som så noenlunde ålreit ut, dasser rundt i en jævlig stygg treningsbukse(som jeg sverget at jeg ikke skulle gjøre) fordi jeg ikke gidde å kjøpe noe når jeg bare har 5 uker igjen.. Mannen min jobber hele helgen 2x 12 timer, har jævlig bl, en aktiv 5-åring,og passer bikkja til min mor. Har proppet i meg snop i dag, så nå har jeg halsbrann også!! Var helt utafor helt til min skjønne nabo sa at eldstemann var invitert til å se barnetv hos dem i dag tidlig, "lever henne når du våkner - i pysjen, så lager jeg frokost til dem mens du sover litt".. Skulle hente henne etterpå, men ble sendt hjem igjen, kunne lese aviser, dusje gjøre alt jeg ville i flere timer helt alene!!! Så da gråt jeg litt for det:) Så ringer min snille mamma og sier at de gjerne vil ha eldstejenta en hel uke på besøk i Bergen i neste uke, for at pappan og jeg kan være kjærester en ukes tid før fødselen. Så gråt jeg litt for det også Nei, det er ikke greit å være høygravid, men jeg vet at det blir veldig ubetydelig i etterkant, når de deilige små babyene våre kommer!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 fARGEN ER SKYLT UT OG DET BLE mørkt... ja ja .veldig.. men bare ler av det... smart at jeg gjorde dette.. fikk noe å le av.. meg selv:=). skal i med striper og da så det blir vel bra.. forandring fryder Ja, noen dager ER verre enn andre.. får si som øystein sunde..sånn er'e bare:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 jeg er 32 uker på vei og får høre annenhver dag om hvor stor/liten jeg er. fabler om mine gamle bukser og fine topper..har lagt på meg 12 kg som stort sett er på magen, men føler meg som en hvalross. har helle ingen plager eller klager. men vil gjerne ha den ut nå, ihvertfall veldig snart.. også vil jeg ha tilbake min flate mage og mine litt mindre pupper... sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå