Gå til innhold

Bergens Treff i September!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet det er flere fra Bergen her, og mange synes det hadde vært koselig å treffes.

Det er mange som kan på dagtid så:

Det er satt opp treff onsdag 20. september kl 13.00, vi møtes da ved den Blå Stenen på Torgallmenningen. Så rusler vi til en Kafe i nærheten. Kom som du er, - vi ser hverandre og det er såååå kjempe koselig!

Kan jo sette opp et treff på kveldstid også, om noen ønsker det!

Skriv gjerne under om du kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer onsdag 20. sept. Og gleder meg!

:)

Skrevet

jeg kommer, det er også treff på vestkanten for oktober, november og desember jenter på cafe opus kl 18 på onsdag som kommer. blir den 6 sept

Skrevet

Har notert det ned i filoen - og så sant jeg ikke får ekstra jobbedag som kan hjelpe meg å nå målet om fødselspenger, så kommer jeg!!

Så kos!

Skrevet

Da finner jeg dere :)

Så da kommer jeg og magen og ;)

Skrevet

håper virkelig at det kommer flere enn det det gjorde på treffet på onsdag,,, da var det kun meg og en fra novemberjentene.

Skrevet

Så sant jeg ikke Må på jobb, så kommer jeg også.. Er det lagt ut invitasjon til de i november og januar også?

Skrevet

Jeg kommer hvis formen tillater det. Er litt vanskelig å vite hvordan formen er den dagen. Men det hadde vært såååå utrolig koselig. Jeg mååå bare komme meg litt ut. Bare jeg kommer meg ut av sofaen og ut døra, så går det bra. hehe.

Da håper jeg vi snakkes. Koselig å treffe både nye og gamle.

Skrevet

jeg kan ikke på onsdag. (ikke denne gangen heller vist ;()

Skal reise til mine foreldre og treffe søsteren min og nevøen min som bor i England. for vist ikke så får jeg ikke sett dei, og det kan bli lenge til neste gang..

Skrevet

Jeg må jobbe denne onsdagen, desverre.. Driver jo og samler inn dager, vet dere, så kan ikke si nei til en jobbedag... kjempedumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...