lessist Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hei, vet det er flere fra Bergen her, og mange synes det hadde vært koselig å treffes. Det er satt opp treff onsdag 20. september kl 13.00, vi møtes da ved den Blå Stenen på Torgallmenningen. Så rusler vi til en Kafe i nærheten. Kom som du er, - vi ser hverandre og det er såååå kjempe koselig! Skriv gjerne under om du kommer!
lessist Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2006 Jo, jeg kommer selvfølgelig!!!!
septermor Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 hm. det blir vanskelig, for jeg jobber
lessist Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 Håper det er flere som er interessert i å møtes, kanskje vi skal ta en ettermiddag?
lessist Skrevet 3. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2006 Det er flere som har meldt sin annkomst denne dagen fra Terminklubbene! Så vi er garantert 8 jenter allerede! Møt opp!
Forglemmerei Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Jeg kommer så lenge ingenting kommer i veien for det,men skal gi bekjed vist det gjør det,for jeg vet hvor kjedeligt det er å stå å vente åsså dukker ingen opp.Sier jeg att jeg skal komme gjør jeg alltid det å kan jeg ikke den dagen så skal jeg gi bekjed i tide..Har skrevet ned dato å klokkeslett på min kalender så det ikke skal glemmes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå