Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Trenger hjelp til å velge et av de fine navnene... Kan dere være så snille å rangere dem...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg liker kun Niklas, og synes navnet er finest om man dropper c'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #3 Del Skrevet 2. september 2006 Liker Nathaniel veldig veldig godt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Synes det er fine navn du har valgt=) Har selv to av dem på lista mi over navn jeg kan tenke meg å bruke på fremtidige barn... Her er min rangering av navnene: 1. Dominic 2. Nathaniel 3. Michael 4. Patrick 5. Nicklas Lykke til med navnevalg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 2. september 2006 #5 Del Skrevet 2. september 2006 Nicklas Michael Nathaniel Patrick Dominic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 Synes det er fine navn du har valgt=) Har selv to av dem på lista mi over navn jeg kan tenke meg å bruke på fremtidige barn... Her er min rangering av navnene: 1. Dominic 2. Nathaniel 3. Michael 4. Patrick 5. Nicklas Lykke til med navnevalg! =) Anonym Takk og takk! Liker din rangering av navnene. For se om det holder for å overbevise sambo`n.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 Rangeringa mi er: Patrick Nathaniel Dominic Michael Nicklas Til et erkenorsk etternavn, og en 100% norsk gutt ville jeg valgt enten Patrick eller Nicklas. De andre navnene, særlig Dominic, passer kanskje best til et etternavn som klinger litt mer utenlandsk, eller til en gutt med utenlandske aner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FuriLaks Skrevet 3. september 2006 #8 Del Skrevet 3. september 2006 Flere som ble påvirka etter å ha lest Sagaen om isfolket? festlig. Jeg bestemte meg med en gang for at min eventuelle framtidige sønn skulle hete Nathaniel... helt nydelig navn. Men uten h. Nå er jeg altså der at det kan være en Nataniel i magen min, min kjære var skeptisk først, men nå liker han det han også... Heldigvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #9 Del Skrevet 3. september 2006 Michael (Kjempefiiiint!!!) Patrick Dominic Nathaniel Nicklas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 Michael (Verdens vakreste navn!!!!!<3) Patrick Nicklas Nathaniel Dominic Liker ikke Dominic, og synes kanskje Nathaniel er litt jålete.. Men likte veeeeeldig godt de andre tre navnene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 1. Nicklas 2. Michael 3. Nathaniel 4. Patrick 5. Dominic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #12 Del Skrevet 4. september 2006 Internasjonale navn du vurderer, har dere internasjonal bakgrunn? Rangering: 1) Dominic -fint (og en fin eks av meg ;-) 2) Nathaniel (flott) 3) Michael må være det mest brukte mannsnavn i den vestlige verden :-) 4 + 5) Patrick og Nicklas forbinder jeg med Sverige, litt ishockeyspillere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #13 Del Skrevet 4. september 2006 Må nok si Nicklas det er så fint. liker også Dominic ganske så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2006 #14 Del Skrevet 5. september 2006 Hehe.. Valg av navnene har nok noe å gjøre med den sære smaken min enn med bakrunnen vår. Ellers har jeg ukrainsk, russisk og estisk bakrunn. Men har bodd i Norge siden jeg var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå