Gå til innhold

Vogn: Quinny Freestyle Comfor 3XL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den er veldig god både på sommer og vinter føre. skal selv ha den vognen...min søster har hatt den vognen i litt over ett år og er strålende fornøyd... bruke den bl.a på all snøen som var på østlandet i vinter.og på fjellet

Jeg kjøpte den vogna i går! Kan ikke si jeg har så mye erfaring med den, da (anna enn litt prøvekjøring på stuegulvet:-)), men synes den virker kjempegrei.

Minuset er vel bagen som er litt liten, ja. Den går litt inn på sidene så den kan bli litt trang med en stor pose oppi.

En annen liten ting; hvis du ønsker deg den i svart så er det ikke å oppdrive i Trondheim akkurat nå. Barnas beste hadde bare en igjen igår som vi slo til på, ellers var det lang bestillingstid både der og på Barnesikringen. Men de sa at de absolutt trodde de ville komme før desember, altså. Rød og marineblå hadde de på lager.

Vi kjøpte den da førstemann ble født for to år siden. Vi er veldig fornøyde med både dypvogna og sportsdelen. Vi brukte en dunpose i bagen på vinteren, det fungerte veldig greit og var mer enn varmt nok. Jeg vil absolutt anbefale den vogna! Selv gleder jeg meg til å ta i bruk bagen igjen nå når neste mann kommer i nov/des....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...