Gå til innhold

"Redd" for å bli hekta på baby og prøving

Anbefalte innlegg

Heisann. Ny her jeg..

Sluttet på pilla i midten av Juli. Ikke for å prøve å bli gravid, men mest på grunn av plager som følge av den hersens pilla.. Likevel passet det godt med hvor vi var i livet og alt det der... Blei enige om å ikke PRØVE å bli gravide, for vi ville ta det som det kom. Likevel ingen skuffelse om det kommer en liten knert akkurat. Dette veksler fr dag til dag. En dag vil jeg gjerne ha fort som fy, en annen dag vil jeg bare være vi to;=)..

Noen andre som har det sånn.??.. Jeg tenker mye på å bli gravid, og må innrømme at jeg har telt litt på fingrene når neste EL kommer...Men så vil jeg ikke bli helt kronisk på det, for da tror jeg ikke jeg blir gravid liksom.. JAja som dere skjønner.. hodet ruller om dagen...

Noen andre som har tanker rundt dette?

vingle vangle;)

Fortsetter under...

Hei vingle vangle;)

Tror du er heeeelt normal. Jeg mener, ikke tror, men vet. Klart man vurderer litt fram og tilbake. Livet blir jo aldri likens som før når man får barn. Det virker som om du er i spenning og smaker på følelsen?

Tror likevel usikkerheten din vil bli utløst av et gledeshyl når grav.testen er positiv jeg :0) Lykke til!

Hei;)

Tror nok det blir hyl i krokene her ja den dagen testen er pos. Heldigvis er mannen veldig klar og gleder seg til den dagen det er i boks også. Men vi har det nok ganske likt tror jeg.. spennende med kids og fint uten også...iallefall en liten stund!

Hva med deg da? prøver dere?

Hei, Tanadden

Jo vi har snakket gjennom det, og er prøvere i 2.PP. Jeg har nesten kasta Tante Rød ut nå, og el er om ca ti dager. Så vi får se.. Like spennende hver måned, selv om man kan bli lei og skuffet mang en gang. -Jeg skjønner den følelsen med at du og sambo har det fint uten barn også, men det er noe helt spesielt når to blir tre.. :0) -Jeg kan ikke beskrive det helt. Det må bare oppleves. Jeg mener imidlertid som deg, at mn innimellom slagene må ta seg tid til å pleie kjærligheten bare kjærestene sammen. Da er det godt å ha et fint forhold til svigermor og svigerfar. At de kan passe lillen for en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...