Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei....

hvordan er formen da??

er du i humør eller?? jeg er så sinna i dag,hehe...å ikke blir det bedre..

kjenner jeg er så moden for fødsel som det går an.men ting blir ikke værre.holder seg i samme linja,smertene.hadde fryltelig mensvondt i går kveld,og tenkte,YES nå blir det...men neida,ikke noe klatt å se =0)

har innsett at denne karen tenker bli til termin,og da skal jeg rekke tunge til legene!!!

ikke er jeg ferdig med vasken heller,så du vant der gitt....

men jeg skal piske mannen til å rydde litt nå.har lovet meg det i uker,men er litt treg kan du si....

hvordan gikk det med jobben i går da?

fikk du gjort det du skulle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! formen er helt ok den... Synes magen min har forandret seg litt i natt... Er liksom plutselig mere plass oppe... rart... har nokk ikke vunnet med husvaska for jeg har jammen ikke begynt en gang!! Var på jobb allikevel i dag og så en tur i byen.. så tenkte kanskje begynne sånn smått nå snart..;) men får se om jeg gidder, hehe!

Skjønner godt at du er sinna, er jo ikke moro å gå rundt med så mye vondt hele tida! Men jeg tror at han lille hos deg kommer før termin!! Bare vent å se og hold ut litt til!;)

Tenkte å ringe til føden i morra jeg og klage litt over hvor bekymret jeg er, kanskje jeg kan komme på en sjekk... For ringer jeg til legen så blir det nok ikke noe henvisning til UL. Han skjønner nemlig ingenting! Og jeg må få vite om alt er bra....!!!! Er så redd at han er for liten...! Søren altså, orker ikke gå å bekymre meg hele tida!!

Skrevet

kanskje den er seget ned da? at han er lenger ned i bekkenet??

her er det mer enn nok plass,men vondt å røre seg når takene kommer.vanskelig å komme seg opp av sofaen,hehe..

vet du,jeg tror IKKE han kommer jeg....må sikkert settes igang,med min flax =0)

fikk vaska senga hans,så ble det lyn og torden her.reddet,igjen..skal se om jeg gidder gjøre mer senere,når jeg er sikker på at lynet er langt unna.ring føden ja,det skal du bare gjøre.synes også den legen din er noe for seg selv.når han ikke kunne kjenne etter hvordan han lå!!!

ikke morro å bekymre seg nei.jeg orker ikke gjøre det nå.er rett og slett drittlei hele greia.men så lenge jeg kjenner liv,er det greit.

hvor mange cm har du i fs målet nå da? jeg var 28cm i uke 37.laaangt fra stor,men di finner jo ikke grunnen til det.

Skrevet

Er bare på 30 hos meg nå... Alt for lite det og.. Ja, kanskje han er det?! Er i hvertfall god plass i magen synes jeg!!

Har du hørt noe om sånne bringebærkapsler forresten?? Har kjøpt de men tør ikke helt å begynne...

Og har du noen forslag om hva jeg kan si om jeg ringer til føden i morra... synes det er så pinlig!!

Det tror jeg ikke, tipper du føder om maks et par uker!!! Lyst å vedde???;)

Skrevet

da er du ikke stort større enn meg nei.jeg har vokst 1cm i uka i det siste,men vet ikke om det blir vekstkontroll igjen.hadde jo håpe å slippe da,hehe....tror han er ramla ned ja.høres slik ut.skal se du får før meg,hehe

aldri prøvd di kapslene,men leser jo di bruker dem.hvis du holder bruksanvisningen er det ingen fare.er jo ikke noe farlig med di,eller??

si til føden at du bekymrer deg,og hva legen sa.så ber du om å få komme til sjekk,for du får verken sove eller noe før du vet alt er i orden.du skal jo helst være utvilt til fødselen,ikke utslitt.bare legg ekstra på,hehe.di skal ta deg på alvor.du var jo redd for lekasje,så ta med det også.skal funke det.

vi kan godt vedde ja!!!! jeg får slett ikke før laaaangt over termin..

han klorer seg vel fast til oktober !!!!

Skrevet

Da sier jeg det... Takk for ideer!:) Ja, må nesten legge på litt ekstra for å bli tatt alvorlig! Ringer med en gang jeg våkner i morra...

Da har vi et lite veddemål da;) Du sier i oktober, jeg sier senest om 2 uker, hihihi!

Må nesten forlate dataen litt nå, ryggen min holder på å ta knekken på meg!;) Men hvis du ikke hører fra meg mere i kveld så gir jeg lyd fra meg senest i morra etter jeg har ringt føden!:)

Skal prøve å vaske litt nå... Haha!

Skrevet

ideer har jeg vel,hehe...men bruker dem aldri selv,som du vet....

jepp,veddemål er i boks...hehe...men hva skal premien bli da??

i tilfelle du vinner.....(noe jeg nekter å tro..)

må få høre hvordan det går ja.ikke gi deg iværtfall.

å vente enda en til to uker til er uaktuelt.!! det bestemmer jeg...=0)

VASKE????? æææhhhh.....årker ikke jeg,tror jeg...hehe...

men kan vel skylde på at det lyner ennå,og da skal man ikke være i nærheten av vann,hihiii.....utrolig til undskyldninger jeg har...

jaja...... ikke slit deg ut nå da =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...