Gå til innhold

smerter nedover i låret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. hva kan dette være tro? noen som har hatt det liknendes? innimellom rett etter en kynner eller mens jeg har kynner er det akkurat som jeg får krampe i hofta og nedover i låret på den siden babyen ligger med ryggen og rumpa.. det strømmer liksom nedover heelt ned i leggen.. noen som kjenner seg igjen?? har endel mensmurringer samtidig, og kjenner liksom babyens press nedover.. akkurat som hun vil ut.. hihi.. noen som pliiz kan hjelpe???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smerter nedover i låret er ofte pga trykk på isjasnerva. Har ært litt plaget av det selv rundt uke 20-24. Har ikke hatt det siden, men kjenner en som var plaget med det hele svangerskapet.

Skrevet

Hei, kan være bekkenløsning. Sliter med det samme. Noen får også rier som går ned over bena. For min del så er det bekkenløsning. Prøv å gå med små skritt, og samle bena når du reiser deg. Det er ganske vanlig med slike smerter når babyen ligger langt nede eller har festet seg. Hold ut :-)

Skrevet

Hei;

har det samme, og har hatt det en stund. Snakket litt med jordmor, og hun sier det er bare babyen som treffer en nerve, som strekker seg ned i benet. Innimellom har jeg nesten mistet balansen pga dette, fordi det har gjort så innmari vondt nedover benet! :o)

Fire dager igjen til termin for min del, så snart får jeg både mage og ben for meg selv igjen! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...