Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 hvordan kjennes an abort i uke 19 ut? blir d fødselslignende smarter og blør man mye?... har fått litt blod på papiret igår kveld da jeg tørket meg , mn har ingen smerter..og det var bare denne ene gangen. tror dere d er farlig?? noen som har opplevd lignende?
Mrs. Bouquet Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Du må regne med å få noe blod på papiret i løpet av svangerskapet. Det er mye som skjer inni der, og en liten brist i et blodkar er nokså normalt. Tror nok ikke det er farlig, det spørs jo med mengden blod da.
prematur uke 29 ♡ Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Hei! Slimhinnene dine er litt sprøe nå for tiden så det er ikke unormalt at det kan komme blod, og spesielt etter sammleie. Så lenge det ikke er noen smerter og mengder med blod, så er det ikke farlig har jeg fått beskjed om i allefall. Lykke til videre!
Hemmeline Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Nei det er ikke uvanlig at det kommer litt blod. Ikke noe å bekymre seg for hvis det ikke er mye og du ikke har smerter. Lykke til:) og prøv å slapp av og nyt graviditeten din
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Du kan nok ta det helt med ro skal du se Nå er du i uke 19 og fosteret er like rundt 20 cm. Du hadde merket det med store kramper og smerter nederst i magen om du hadde mistet Du kan umulig spontan abortere nå i uke 19 uten å merke det selv. Litt blod må alle gravide regne med, om det er veeldig mye bør man jo selfølgelig kontakte legen. Men at papiret kan være litt rødt av og til så er det helt normalt. En graviditet er en enorm påkjenning for kroppene våre, og da kan selfølgelig et tynt lite blodkar ta skade av dette og lekke litt.... + at kroppen ikke lenger får kvittet seg med gammelt blod (som når vi hadde mensen) Så det kan samle seg opp i kroppen og da må jo kroppen finne en pass å stue det vekk... så da er det ofte at det kan komme litt gammelt mørkerødt nesten brunlig blod Så jeg syns du skal ta det helt med ro og bekymre deg så lite som mulig Alt står nok fint til skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå