Gå til innhold

nå er det min tur... synes dere ikke??

Anbefalte innlegg

er i den 8 pp, har mistet to ganger.... en gang rett før vi begynte å prøve, og en gan under prøving.... fremdeles ingen spire på meg... :-( dette er MIN måned! synes dere ikke?? (pluss mange anres håper jeg!!)

jeg vil bli graviiiiid........................ nå har jeg tre gravide rundt meg, så er jo ikke mulig å glemme det heller... de vi leier ut til, er gravide.... bestevenninna mi er gravid, og nest nermeste vennina mi er gravid, og jaggu er ikke kusina til bestevenninna mi også blitt gravid nå gitt...... hva med meg da?sukk.................... har ikm 6 september.. håper det kan gi positiv test, men tviler igrunnen :-(

Fortsetter under...

Huff da!

Denne prøvingen fører mange følelser på banen. Noen ganger hjelper det meg å se babyer og gravide mager, for jeg tenker, EN dag er det meg som har en baby, en dag tester jeg positivt og er sinnsykt lykkelig. MEN i de aller fleste tilfeller er jeg ganske så lei. Men jeg vet at jeg kan bli gravid, det går bare tregt som sirup denne gangen. Jeg hadde en MA i vinter og hadde termin 25.9, har en vennine som har termin en uke før meg og det skal jeg si deg er vanskelig. Men samtidig er jeg veldig glad for at hun er gravid og er ferdig med denne prøve fasen.

Spennende for deg som har IKM snart da, jeg sitter her med fille tanta og har laaaaaaang tid igjen til min....

Lykke til :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...