Tjatjo Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Har handlet inn senger og div. sengetøy etc i dag. (er i uke 29). Klør i fingra etter å gjøre alt klart...men når er det egentlig vanlig å sette igang? Må uansett vente til sambo har slått inn de siste spikrene på barnerommet, før jeg får vasket og innredet det =0) Håper virkelig det kommer en gutt og ei jente nå og ikke to av samme kjønn. Jeg har tatt sjangsen og handlet i lyseblått og rosa jeg.. =0) Flere som er like utålmodige?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Hei! Så spennende å få to på en gang da! Jeg begynner å bli litt utålmodig jeg også, Har begynt å vaske rundt i huset i dag. Så nå skal jeg ta rom for rom, og etterhvert få malt og innredet barnerom. Har kjøpt seng, men madrassen måtte bestilles og kommer om to uker. Det er så koselig å ordne og planlegge! Er 29+5. Men du som skal ha to, kommer vel til å få litt før også (uke 37 er vel fullgått?); så jeg skjønner godt at du er i gang! Jeg har nesten tendenser til å stresse litt jeg, men nå er jeg litt stressa også da av person og må liksom ha full kontroll... Liker å vite at alt er helt klart når det nærmer seg fødsel...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Er i uke 33+6 og har ikke gjort noe jeg. Har ei datter fra før og vener en jente nå og jeg har tatt vare på alt som er fint og trenger faktisk ikke noe litt deilig det å. Men skal på shoping til helgen får se om jeg finner noe babysaker da som jeg egentlig ikke trenger må liksom kjøpe noe å. Vi flyttet hit rett etter jeg ble gravid og pusset opp hele huset og disse jente skal dele rom og senga har stått klar siden dag 1 omtrent.(blir brukt som dukkeseng for babyen hennes hun sier ho skal øve seg til babyen kommer hehehe ho er 3.5 år.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg er midtveis i uke 37 og har ikke gjort noe på rommet enda- foreløpig er det oppbevaringsplass for oppussingsverktøy :0) Synes uansett ikke det er noe hast, hun skal jo ikke sove der på de første månedene uansett.. Men når DU skulle ønske å gjøre klart rommet, er akkurat den rette tiden for deg :0)
mor til prins Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 er i uke 31. rommet har vært ferdig malt siden før sommerferien, så det får lufta seg godt. har hengt opp noen bilder og satt opp en kommode og hengt opp en hylle. stellebordet står også klart inne på rommet, men det skal jo inn på badet etter hvert. det eneste jeg har igjen er å vaske klær og gjøre klar vogna. liker å ha litt god tid, vet aldri hva som skjer rundt neste sving.
lykkeligmed3 Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg har kjøpt senga og utstyret til den, vasket dyner og trekk. Senga står fortsatt flatpakket og rommet som knøttet skal få er ikke ryddet ut av og vasket enda. Får se i neste uke kanskje?? Er i slutten på uke 33 nå..
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Er 32+5 idag, og har funnet frem noen klær og litt etter førstemann som jeg har vasket. + handlet noen nye klær. Sengen finner vi vel frem om en månedstid. Da er jeg i uke 37 eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå