Gå til innhold

føler meg rar, trenger synspunkter...

Anbefalte innlegg

Jeg venter mens den 10. sept... men allerede har jeg begynt å få ømme bryst, vært småkvalm og rar i kroppen i noen dager nå. Jeg hadde også omgangsyken(tror j)tidlig denne uken, altså gikk kvalm noen dager og plutselig spydde jeg skikkelig en gang og siden har jeg vært uvel og rar...

Føler meg også skikkelig oppblåst også.

ømme bryst, oppblåsthet og rar i magen hender jeg også blir når jeg venter mens, men aldri så lenge før.

Dette begynte allerede for en uke siden...

Jeg har hatt regelmessig syklus i flere mnd nå, er det mulig at den plutselig forandrer seg og jeg får mens før?

Hadde vært fint å høre fra noen hva dere tror?

Er vel for tidlig å teste uansett sikkert...

Fortsetter under...

Har ingen synspunkter på hvorvidt du er gravid eller ikke,men...sæden eller din egen orgasme kan utløse eggløsningen tidligere enn forventet.

så syklusen kan jo ha kommet i uballanse.og du har jo hatt el denne mnd,så det kan jo hende at det har klaffet:)men det høres jo tidlig ut også da,dersom du har vært uvell så tidlig som først i denne uka.har du akkurat sluttet på prevensjon?kan også være at du reagerer slik på el-jeg pleier å bli trett,oppblåst og ha litt smerter rundt el,men hadde ikke det da jeg gikk på prev.er nok tidlig å teste tror jeg,men ikke sååå lenge igjen-man blir bare så utrolig utålmodig når man venter:o)

krysser fingrene for deg jeg-lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...