*IH* Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Hei. Er det noen av dere som vet ca hvor stor slimproppen er. Er i uke 35 + 4 og i morgest kom det ut en slimklump på størrelse med en tommelfingernegel. Er det for lite eller kan det være den berømte slimproppen eller var det bare kraftig slimete utflod?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Den kan komme opptil en måned før etter det jeg har skjønt. Har aldri hengt meg så mye opp i den, men jordmor sa at om du så den (og ikke gikk rett i do når du tisset) så skjønte du at det var den.. Men ikke veit jeg...
*IH* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Jeg har heller ikke tenkt så mye på det før i dag. Har også hørt at man vet det når den kom så da var det nok ikke den siden jeg er usikker. Tenkte mest i forhold til bading. Hadde tenkt meg på vanntrening for gravide, men det er kanskje ikke så lurt. Takk for svar florry.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Det er trolig bare en liten del som har løsnet i tilfelle... for proppen er nok litt større..
*IH* Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 Tror nok det jeg også. Takk for svar. Ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå