Gå til innhold

KLARTE IKKE Å VENTE LENGER....SVIDDE AV EN TEST........

Anbefalte innlegg

og den var POSITIV, men tør ikke juble ennå for dette er rugedag 10,og hatt bitte litt farge på papiret etter do besøk(noen ganger).

De andre gangene jeg har testet positivt er også på dag 10........åå herregud nå kommer jeg til å være drit nervøs de neste dagene.

Tester på nytt i morgenen.....

Fortsetter under...

Grattis!!! Da er du sikkert gravid da :-) Min test (forrige gang) var svak også.. men så ble den sterkere etter hvert :-) Fikk en skjønn jente da:-)

Så lykke til!!

Jeg har tenkt at jeg skal tenke at jeg er gravid - og satse på at kroppen reagrere deretter.. :-) Satt inn egg i dag ! :)

Gratulere !!!

Så spennende. Kan nesten ikke vente på at dagene skal gå jeg. Fikk satt inn ett egg i går og vet at de neste 14 dagene kan bli litt i overkant rastløse. Så føler med deg, og tenker på deg de neste dagene....

Må ha vært utrolig deilig å se den blå streken ???

Masse grattis, og lykke til...

Annonse

Hei,

Gratulerer! Jeg gjorde akkurat som deg og testet på rugedag 10 og fikk postiv! Helt uvirkelig følelse. På rugedag 12 dro jeg til legen og maste etter å ta en hsg blodprøve og på rugedag 13 var svaret fra legen at jeg var gravid! Etter det har jeg testet meg 3 ganger til for å liksom bekreftet det....he he :) Så du er gravid du!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...