Gå til innhold

Hvor finnes kule babyklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få noen tips om nettsider eller butikker som selger kule babyklær? Jeg blir sprø av alle rosa og lyseblå kreasjoner. Det må da finnes alternativer? Jeg har oppdaget Katvig, dansk 70-talls retro, men kanskje noen har andre tips, gjerne også billigere klær? Om mulig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hollys har kule bodyer og nattdrakter i retrofarger. Jeg fant på tilbud hos lillelade.no til 79,-!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

h&m har faktisk litt kule hippie klær i år. Kjempe stilig

• 1 måned senere...
Skrevet

www.lilletordivel.no selger Katvig, IdaT, Holly's og mange andre danske merker! Mye bedre priser enn butikkene i Oslo. 40 kroner billigere for Katvig-bodyer blant annet.

Skrevet

filabel.dk kan du sjekke ut:) fikk tips om d i dag, så vet ikke om det er dyrt eller ikke, bare at skal være kule retro-søttitallsklær.

Skrevet

Kom ikke inn på www.retrobaby.com....

Skrevet

Var innom på Zara i Bogstadveien, utrolig mye stilig der både for helt små og litt større barn! Kanskje ikke så retro, men ikke typisk rosa/lyseblått!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg fikk bladet Foreldre og barn i posten forrige uke og der var det en annonse for kuule babyklær. Nettbutikken heter www.rockmybaby.no. De har body osv. med morsomme trykk på.

• 4 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...