Gå til innhold

Alternativ beh av eksem

Anbefalte innlegg

Er så lei og oppgitt over eksemen til lille pia mi. Ho er ett og et halvt år og har vært kraftig plaget med atopisk eksem siden hun var 6 uker. Blir aldri bra,vi har vært på barneavd mange ganger. Smører nå 2 uker med elocon,2 uker med apolar deretter hydrokortison. Så med en gang vi går på hydrokortison er eksemen tilbake..Oppgitt,ja. Den dekker hele kroppen.Får i tillegg phenamin morgen og kveld. Bader i kaliumpermanagat. men nei,like ille. Pøser på med kremer hele døgnet.. Noen som har gode erfaringer fra homeopat,naturmedisiner. Ett eller annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6166333-alternativ-beh-av-eksem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Forstår deg godt, er også fortvilet til tider. Man smører og styrer,men det blir ikke bra. Men det kan jo hende at det hadde vært enda verre hvis en ikke hadde gjort alt etter "oppskriften"?

Jeg har fått tips av en helsestasjonslege om akupunktur. Hun hadde sett utrolige resultater på flere barn. Jeg har ringt og pratet med den aktuelle damen som er akupunktør, og hun viste til svært gode resultater. Men vi skal inn på Voksentoppen(astma og allergi avd på Riksen) og hun rådet oss til å vente med akupunkturen til etter at vi hadde vært der.

Jeg tenker vi supplerer med akupunktur etterhvert.Det kan jo ikke skade.....

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...