Gå til innhold

Til dere som har tenkt tanken om at egget kan "falle" ut...

Anbefalte innlegg

Skjønte at jeg ikke var alene om disse tankene..... :o)

Etter å ha brukt (altfor) mye energi i dag, på å bekymre meg om egget mitt falt ut i går (!!) var jeg bare "nødt" til å slå nummeret til Fertilitetsseksjonen på St.Olav. Som ved et under (de har jo stengt på tlf i dag...) svarte selveste "sjefen" von During.....

Og konklusjonen er som følger : Egget kan I K K E falle ut, nei :o)

At man har slimete utflod f.eks..er bare bra. Ingen fare for å "miste" egget i forskjellige aktiviteter..... Kunne bare slappe av ;o)

Så da er vi litt klokere, jenter ;o) Iallefall jeg :o)

Klem fra

Fortsetter under...

He he, må smile litt jeg altså...

Lurer på hva de tenker om oss nevrotiske ruge-damer...

Men de er vel vant det:-)

Var forresten During som satte inn til oss sist, og han tok UL på meg i dag. Flink og trivelig fyr!!!!

Jeg visste at du skulle på UL, derfor håpet jeg at det skulle være "noen" på avdelingen til å svare på (et sikkert for dem, ganske teit spørsmål...he he) bekymringene mine ;o)

Så jeg kan faktisk takke DEG for at jeg fikk snakka med During :o)

Han er en fantastisk fyr. Flink, behagelig, humoristisk. Er vel absolutt en av de fremste i landet på sitt felt.

Hei dere!

Godt å lese...

Fikk satt inn egg i går, og har i dag hatt de merkeligste tanker om at egget har falt ut fordi jeg har vært nødt til å være litt mer aktiv enn jeg hadde tenkt...

Har vært på hytta i dag, og der er det utedo... Fikk de villeste fanasier om at noe datt ut når jeg var der, og ble redd jeg hadde gjort noe galt.

Er det mulig... Å tenke sånn... Ler litt av meg selv akkurat nå, men veldig godt å lese dette innlegget, selv om legen forsikret meg om i går at det ikke kunne falle ut.... Vi ønsker jo bare det beste for eggene våre...hihi...

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...