Gå til innhold

Denne mnd blir jeg gravid..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare konstaterer det for tanta....så hun vet d helt sikkert.. hun kan bare begynne å pakke med engang....og reise litt tidligere..jeg skal med glede betale ekstra for ombocking av billetten hennes..

Men uansett..jeg har STOR tro på denne mnd...vet ikke hvorfor...bare en følelse jeg har.....

:) Bestilt 21 el tester og 3 grav tester nå på billige-tester.no..satser på å finne el.....

klem

Skrevet

Jeg vestilte også tester fra Billigeteste i går. Vet ikke helt hvordan disse stripsene er, men tenkte å prøve likevel. Har du god erfaring med dem?

Skrevet

Det tror jeg også at du blir :-D

Lykke til!!

Skrevet

God erfaring har jeg vel ikke:) hehe...har prøvd dem en mnd og fant ikke el...men så tror jeg jo at jeg fikk el den dagen jeg liksom skulle hatt ikm og da så..hehe...jeg testa ikke lenge nok tror jeg..men vet ikke om jeg har helt trua på dem egentlig..men såpass billig..så prøver igjen!

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du bestilte testene til du fikk dem i postkassen?

Skrevet

3 dager tror jeg..om jg ikke husker helt feil..eller 2....usikker

Skrevet

Så da kan jeg regne med 3 arbeidsdager da. Onsdag sikkert. De kom i postkassen? Ikke på posten?

Skrevet

De kom i postkassen her ja:) er bare en tynn liten pakke....jeg bestilte i forrigårs..så håper jeg får min i morgen el tirsdag

Skrevet

Garantert at du ikke får den i morgen! -For da er det søndag. he he he

Avsenderen sto vel ikke med stor skrift eller noe?

Skrevet

hehe.mandag mente jeg..har sånn søndagsfølelse i dag...

Den var helt diskre...:) pakken altså!

Skrevet

Sussa!

Ja, er det ikke deilig at det kun er lørdag!! Jeg synes det er sååå deilig å sove lenge om morgenen. Mmmmm...Har 10 dager til neste EL enda men det blir vel litt prøving til helga, selv om vi får besøk av mamma og gubben. De skal likevel ligge i campingvogna vi har stående utenfor. Greit å slippe å vente til de snorker... *ler høyt* :0)

Skrevet

:) jepp..men ...i morgen må jeg jo på jobb..d er dritt det..men trenger jo pengene....Aner ikke når jeg har el jeg...finnern sikkert ikke tenker jeg..MEN SKAL KLAFFE LELL! hehe...bare jeg får overtaket i senga så:P hihi

hehe...ekke så fali når de ikke ligger isamme hus nei:)

Skrevet

Lone, testene kommer helt diskret i postkassen din mindre enn to døgn etter bestilling. No worry.....

EL-testene funket for meg iallefall, bare husk å begynne tidlig nok testing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...