Gå til innhold

Hvem husker dere fra dette forumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så et sånt innlegg på Skravlesiden. Hun mener sikkert hvilke navn vi husker forumet (uten å lurkikke)

Jeg husker:

Alba32

Alva

Sussa85

Susse

Emblamamma

Maja-Mor

lengter

Håpefull25

WeTo

Sanna ?

Jeg er litt distre' så jeg husker ikke fler akkurat nå. Men det er mange det vet jeg. :0)

Hadde denne tråden for en liten stund siden òg, kanskje et par mnd sided. Og da var det en gjeng som ikke ble husket, og det var så trist :-)

Så jeg hopper over denne jeg, for ikke å fornærme noen :-) Har ikke så sinnsykt god hukommelse på nick heller, så jeg dropper denne....

MEN veldig hyggelig at mitt nick er med nå da ;-) Jeg var en av dem som ikke noen husket sist, vi lagde en tråd som hette noe med "De som ingen husket" Hehe, ble litt morsom tråd ut av det...

Annonse

Ja Anonym hadde jeg glemt! Og nå kom jeg på Lakrispipa. Man husker jo selvsagt de som er mest her inne. Så ingen bør føle seg fornærmet av å bli "glemt". Ihvertfall ikke av meg. For jeg kunne likesågodt hett Distre' som Lone34. :0)

Ikke for å fornærme noen, men jeg ser ikke helt poenget med en slik tråd jeg... Husker mange, og det er mange jeg ikke kommer på.. noen har jeg mer til felles med enn andre, og motsatt... Personlig går jeg ikke rundt å tenker på hvem jeg husker, men merker meg noen ganger hvilke jenter som er her mye..

Syns iallefall vi er en gjeng flotte jenter, som iallefall har en ting tilfelles: Nemlig, ønsket om en spire... ;)

helt enig Julie. Det var vel helst en "Kims lek" dette da. Å prøve å huske flest mulige navn. Men det er jo så mange trivelige jenter her inne, så det er umulig å huske alle. Og noen har en - som du sier - mer til felles med, enn andre. :0)

hehe.. det gikk bare en liten trass i meg, ville være "motsatt" av anonym her.. barnslig ikke sant? mener det, men hadde ikke gjort noe om jeg ikke hadde svart liksom.. hehe.. men det er kanskje fordi jeg er helt elendig på navn selv, og ikke hadde noe å stille opp med.. forsvarsmekanisme, ikke sant:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...