Gå til innhold

Erfaringer med testene fra Billigeteste.dk ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjøpte mine på http://www.babydreams.dk og disse virker helt greie og bruke. Men det skal være sagt at jeg ikke ennå har funnet min el, hadde sist tr den 14 august, så enten har jeg ikke hatt el denne perioden ellers er sykusen min helt ut og kjører siden jeg nå er i 1 pp etter å ha tatt ut spiralen. ( tror ikke det er noe med testene i hvertfall, men kjempe greit og ha mange om det er slik).

Kanskje noen har andre erfaringer med dem.

kan ikke hjelpe deg så mye, annet enn at disse virker lette og bruke.:0)

Hei Lone;)

Jeg har også brukt strips fra billigetester, og de funka fint for meg.. Tissa på et reint glass hver morgen i testperioden, og duppa stripsen oppi, i 3 el 5 sek.. kontrollstreken kom med en gang, og jeg fant el også.. Så er fornøyd med dem iallefall.. og prisen spiller jo også inn;) Kom forresten i en veldig anonym pakke, om du har et nysgjerrig postbud;)

Tusen takk Julie

Det med postkasse eller Posten var et spm pga at vi bor på en svært liten plass. Vil ikke at det skal stå noe med baby på avsenderen. Har en venninne som jobber på Posten...he he -Vil ikke si noe til noen før jeg er over 12 uker. .0)

Annonse

Husker ikke helt hva som stod.. hvit tykk konvolutt med et firmanavn (IKKE billigetester.com).. Dette presiserer de også på hjemmesiden.. Bor også på liten plass, med kjente i posten og ikke minst nysgjerrige!! naboer... Tar ca 2/3 dager fra du bestiller til du får det.. Rett og slett fine greier;) Synes det var greit med slike tester, for å bekrefte at jeg faktisk har el og selvfølgelig for å finne ut hvor i syklusen. Er jo så babysjuk, jo!!! ;)

He he..Ja rart at man kan bli babysjuk når man allerede har to unger. Trodde det skulle bli kun to jeg, men hvis det blir som vi ønsker så dukker det opp - ihvertfall en til. Jeg ble spådd 5 unger på DiB. Herregud, hvordan skal jeg nå det? Jeg er 34 1/2 år. Kan du forstå det? he he :0)

Tjaaa, tvillingene kommer om ni mnd, så blir dere enige om at 4 barn er nok... Prevansjon svikter og 18 mnd etter tvillingene kommer lillegutt.. Så det kan jeg forstå.. Hehe, 5 barn før fylte 38.. Går utmerket ja;) Si fra når du trenger avlastning da!! Jeg har blitt spådd graviditet til vinteren, rett over nyttår av 5 stk på DiB.. Lurer på om de svarer uavhengig av hverandre eller ser på tidligere tråder?? Om de svarer uavhengig av hverandre (og det får en vel tru at de gjør..) så er det nå godt gjort at 5 svarer dte samme da.. Eller hur??

Gubbelure er i oslo i helga, så kjeder meg hjemme alene... buhu..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...