Gå til innhold

Har vært til dyrlegen i dag ..

Anbefalte innlegg

Med kattepusen min på 9 måneder...Den har ikke spist på 2 dager, kastet opp og vært trist og lei..Så jeg måtte til dyrlegen for å sjekke,blir så bekymret..;(

Hun sa at pusen min har tannkjøtt betennelse og mage-tarm infeksjon;(

Så den må gå på pensilin og en annen type medisin..Da vi kom hjem kastet den opp nedover hele trappen,og satt å klynket...Huff d er helt forferdelig,føler meg så hjelpesløs... Så nå må jeg gi den medisinen gjennom en sprøyte i munnen hver dag i 10 dager...huff..

Så jeg krysser fingrene for at den snart blir bedre og begynner å spise mat igjen!:)

Klem fra bekymrede lille meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6166079-har-v%C3%A6rt-til-dyrlegen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å gå så bra når medisinene får begynt å virke! Våre puser var også syke nå, men vi reagerte desverre for sent med den

ene:( De andre derimot, fikk penicillin og er i full fart igjen, så bare gi det noen dager!

Si ifra hvordan det går da!

hei:)

Takk for all oppmuntring,trenger d:)

fikk du flytende penicillin til kattene dine? vi fikk d,men han blir helt gal når vi gir han d i munnen,d skummer slim ut av munnen hans..er d normalt ?

Annonse

Nei, denne gangen fikk jeg tabletter å gi. Er det Vibramycin eller Imacillin du har fått?

Er ofte lurt å bare gi litt og litt av gangen slik at katten slikker det i seg og svelger det selv, fremfor å 'trykke' det ned, da får de ofte litt panikk og det søler og skvetter overalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...