Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har falt så for navnet Hannah Christina... Hva synes dere, blir det veldig veldig sukkersøtt? Venter spent på meninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRock Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg ville kutta ut alle h'ene, og skrevet Hanna Kristina men så er jeg litt minimalistisk av meg også da. Men navnet synes jeg er veldig fint. Liker både Hanna og Kristina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 2. september 2006 #3 Del Skrevet 2. september 2006 Er enig med hun over meg her: Hanna Kristina er finere ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #4 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har ei Johanna Christina! Hun er kjempefornøyd med navnet sitt og bruker gjerne begge navn. Hannah Christina er kjempefint :-) Noen her nede foreslår Kristina istedetfor Christina. Personlig synes jeg Christina virker "mykere" enn Kristina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst og vårlykke Skrevet 2. september 2006 #5 Del Skrevet 2. september 2006 Et flott og ikke sukker-navn synes jeg! Denne varianten er mitt forslag: Hanna Christina Du slipper en stum h i første navn, også er jeg enig med hun over i å beholde Ch som er mykere enn K , i det siste navnet.. Lykke til:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 Kjempefint navn!! Ening i skrivemåten Hanna Christina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. september 2006 #7 Del Skrevet 2. september 2006 Synes det er kjempefint navn! Liker skrive måten Hanna Christina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. september 2006 #8 Del Skrevet 2. september 2006 Ja,det var et godt tips! Takk for kjempefine tilbakemld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #9 Del Skrevet 3. september 2006 Svigermor heter Hanne Kristine...., klarer ikke helt å se for meg en eventuelt datter med dette navnet:-) Men navnet er jo egentlig fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. september 2006 #10 Del Skrevet 3. september 2006 Nydelig navn. Liker å stavemåten Hannah, men i kombinasjon med Christina kan du kanskje kutte den stumme h-en. Men både Hanna Christina og Hannah Christina er kjempefint. Ville ikke skrevet Kristina - det ser så hardt ut i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 Synes Hanna Christine er mye penere! Liker ikke to a-endinger i et dobbeltnavn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 Hannah Christine synes jeg er finere. Men det var kjempefint navn, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå