prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 innimellom når babyen beveger seg kan det stikke nedover heelt nederst i magen sånn ved skambeinet liksom.. Kan det være babyen som fester seg. Noen ganger gjør det så vondt at jeg må sette meg ned og konsentrere meg skikkelig. Noen fler som har det eller ha hatt det sånn?? er heelt ny her forresten;) fin side:)
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Hei! Velkommen hit:O) Det du merker er nok sikkert at din lille i magen vrir seg nedover nå.Men absolutt ikke sikkert den fester hodet,mange det ikke gjør det hos. Men man merker det godt bare det at de begynner å komme nedover. Lykke til!)
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 takker for velkomsten;D men jeg har båret fosteret ganske langt nede hele tiden, men kan det bety at fødselen ikke er så langt unna da, ha plutselig fått en del menssmerter de siste tre dagene oxo, er så utrolig lei nå.. nå vil jeg ha ut prinsessa mi:D
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Er nok ikke lenge igjen nå nei!) Spennende!!! Er bare å hoppe i bingen nå og få masse vondter!;O)
Skogro Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Har det akkurat som deg, akkurat som noe kjører en kniv opp og rundt i magen. Utrolig vondt, men mange har slike smerter. Her er også masse mensmurringer. Det er jo ikke så lenge igjen, og ting skal jo gjøres klart inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå