*We68* Skrevet 3. september 2006 #26 Skrevet 3. september 2006 ønsker meg to til. har 3 fra før og smaboer 2 fra før. men haster jo litt da å få de i boks
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. september 2006 #27 Skrevet 3. september 2006 Jeg vil ha tre, helst først to jenter så en lillebror som en liten attpåklatt :-)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 3. september 2006 #28 Skrevet 3. september 2006 Jeg har bestandig sagt at jeg vil ha mange barn. Er vokst opp som enebarn selv, og det har vært kjempekjedelig, og litt ensomt (da jeg har måtta vært den som har vært den voksne i familien) Og bestandig ønska meg søsken som kunne tatt vare på meg. (da jeg ble stor dukka det derimot opp 3 halvsøsken å 3 stesøsken, så nå er vi mange nå.. Så jeg har brukt å si til sambo at jeg vil ha 6 barn. Da jeg ble gravid sist så begynte jo sambo å gråte av glede, og så sa han "MÅ vi ha 6 barn??" hehe.. vi kan no først starte med èn da...
BensMor Skrevet 3. september 2006 #29 Skrevet 3. september 2006 To barn Ikke enebarn, ett til hvert fang hos oss foreldre, og god plass i baksetet i bilen! Dessuten tror jeg ikke jeg er laget for å få flere enn det! Og jeg sliter litt med følelsen av å være "utro" mot datteren vår hvis vi får en til. Hva hadde jeg syntes om at mannen min kom og sa at han var så fornøyd med å ha en kone som meg, at han ville anskaffe seg en til, en som skulle ligge i sengen med ham i begynnelsen, mens jeg skulle sove et annet sted.
Krokodillemor Skrevet 3. september 2006 #30 Skrevet 3. september 2006 Jeg ønsker to eller kanskje tre. Mannen min ønsker ett eller kanskje to, så jeg håper på to.
melkekua™ Skrevet 3. september 2006 #31 Skrevet 3. september 2006 3-4 barn ) Er prøver på barn nummer 2!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 3. september 2006 #32 Skrevet 3. september 2006 Vil helst ha 3, eller 4, men akkurat nå gjør jeg nesten hva som helst for å få nr 2=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå