Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mange barn ønsker dere å få? Bare satt å tenkte litt på det =)

Vet jo ikke hvor mange barn en kan få, og i mitt tilfelle om jeg kan få barn. Men jeg ØNSKER meg 3 barn, og kanskje en som kommer litt etter de andre?! Så kanskje 4 barn (kommer litt ann på omstendighetene da) =) Sambo sier 2 barn, men MAX MAX MAX 3! =)

Bare litt morsomt å høre hva dere tenker =)

Fortsetter under...

Jeg har alltid ønsket meg maaange barn! Synes at 4 barn et et rimelig antall. Mannen min sier max tre. På grunn av at det passer best i bil, i forhold til de fleste hus/ leiligheter osv. mener han det er et ideelt antall barn :) Vi elsker unger begge to, og snakket om at vi ønsket oss barn nesten med en gang vi ble sammen.

Starta å prøve for et år siden nå, og det er fire år etter at vi ble sammen. Hadde jo vært ganske typisk at vi skulle streve med å få barn når vi begge ønsker det så sterkt.

Det er det min sambo også mener med 3 barn. =)

Kjenner de som har blitt gravid etter bare etter noen pille-misser eller etter en tilfeldig gang med sex. Virker jo så lett som bare det.

Jeg slutta med pillen for ganske lenge siden (pga masse bivirkninger) Hoppa av i svingen i ca. et halvår eller litt mer, (husker ikke helt) før vi bestemte oss for at vi hadde lyst på barn. VIlle ikke stresse, så ville ta det som det kommer. Tenkte ikke på el eller noe. Ingenting skjedde. I januar begynte vi skikkelig med prøvingen. Har nå gått så langt at vi el-tester, temper, prøver hostesaft og andre kjærringråd =) Er nå i vår 9. aktive pp. Så det er typisk og frustrerende når man ønsker det så strekt, at man må streve.

Men vi skal klare det vet du!! =)

Jeg mente lenge at to var nok. Akkurat passe liksom. Men det endret seg plutselig i sommer. Ble stukket av noe, tror jeg. En tanke om at det ikke var for sent til et barn til. Sambo sier han takler fint en til, så vi er i prøvehjørnet på 2.mnd.

Tror at det er noe riktig i at "et barn er som ingen, og to er som ti" - derfor mener jeg at vi ikke kommer til å merke så mye mer til minstemann når han kommer. Ja grunnen til at jeg skriver han, er at to stk har spådd meg en guttespire her før jul, så jeg bare slapper av jeg og håper de har rett i at vi behøver å vente så kjempelenge ihvertfall.

He he :0)

Annonse

Har alltid hatt lyst på mange barn, 5-6 stykker. Men nå som jeg er blitt syk tror jeg dessverre bare at jeg orker ett.. :(

Men jeg synes egentlig vi burde ha to, sånn at det ikke blir så ensomt for det første.

Annonse

Jeg ønsker meg to eller tre barn.. har ikke tenkt så mye på det endelige antallet, bare jeg blir gravid med en først liksom.. første gang, andre gang, tredje gang, solgt.. hehe, på det tredje forsøket sitter det, dvs neste pp;) Yes!! ;)

Ønsker meg to stk. tror jeg. Har en sønn på 2 år og 9mnd fra før og er i gang med å prøve på nr. 2 nå. Skulle vi ikke få fler enn det ene er det helt greit, det også.

Hei!

Ønsker meg 3-4 barn=o)... Har et nå som blir 3 i okt...=o)

Sambo synes det holder med 2... Vi får se hva som skjer... Med denne farta så blir det kanskje den ene gode vi har...=o(

PS! Litt veldig lei meg i dag og hater gubben dagen i dag...

Jeg har alltid tenkt at 2 er passe, og mannen min syns det. I det siste mens vi har prøvd på nr. to, får jeg mer og mer lyst på 3 barn... Mange rundt oss som etterhvert får 3, og jeg tenker at det er jo koselig for barna å ha flere søsken:) Jeg har en søster, og kunne alltid ha ønsket meg flere.

Får se hvor lang tid denne prøvingen tar, orker hvertfall ikke en sånn stresseprøveperiode til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...