Gå til innhold

LAKTULOSE samme som LAKSEROLJE???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,det er ikke det samme!lakserolje heter også ricinolje!kjøpte det selv her om dagen,virket ikke selv om jeg er moden!tenkte å prøve igjen i kveld!!det satte nemlig igang min andre fødsel!

Skrevet

hmm.. er det dyrt da? skal jeg bare gå å spørre etter det på apoteket eller står det i hyllene?

Skrevet

det koster under hundrelappen...du må spørre omdet,for det skal stå kalt i kjøleskap!råder deg til å bare ta 2 barneskjeer!det tok jeg å fikk mega diare,så behagelig er det ikke!

Skrevet

tusen takk for hjelpen:) får se til mandagen da. Men vet ikke om jeg tør ta 2skjeer, hva med styrtfødsel da? er førstegangs og vil ikke ha en fæl opplevelse av fødselen.kan jo i allefall prøve 1skje da (litt pyse kanskje?) hehe..

Skrevet

kjære vene ikke ta for mye for da driter du deg ut. det kommer kjapr når det kommer. jeg lover!!!!!!!!!!

Skrevet

kjenner mange som har tatt lakserolje,å ingen har hatt styrtfødsel!snakket med jordmor å hun sa at det ikke var farligt.

bare ubehagelig med dareen som kommer!men så er det jo den som skal sette det hele igang!

Skrevet

Min mot drakk en halv flaske lakserolje og fikk styrtfødsel med meg... Men det kan jo ha vært tilfeldig at jeg kom mellom en halv og en time etter lakseroljen var fortært.

Jeg tør ikke hvertfall... :)

Skrevet

Ei halv flaske !!! Samma gjorde naboen og enda med en hjerneskadd gutt...ALT FOR MYE.. Jeg tok ei barneskei på morgenen og ei på ettermiddagen..Reiste på føden klokka 20.00 og på natta ble jenta født.

Tok det samme på nr to og om natta reiste jeg på føden.

Skrevet

Det er jo ikke store flaska da.. men hun innrømmer jo at hun var ung og dum og at det ikke anbefales...

Skrevet

Grunnen til at jeg veit at naboen tok det er at jeg fortalte at jeg hadde tatt det.Da ble hun rasende og fortalte hva hun hadde gjort.Ei barneskei setter jaggu fart på magen så ei halv flaske det må jo ta av.....Ikke sant.som mamma sier hun røykte mye under svangerskapet...Ingen sa at det kunne være skadelig den gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...