Gå til innhold

Etterstadsletta Barnehage

Anbefalte innlegg

Hei er det noen av dere som har barn ( småbarn ) i Etterstadsletta bhg ? Jeg har fått plass der til mitt lille gull ( på stjerne, Afrodite ) men er såååå i tvil. Det er jo så stort der og helt nytt....

Hjelp meg da folkens, kom med erfaringer.... Er det flinke og søte folk som jobber der osv ?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6165785-etterstadsletta-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring der, men gutten vår har nettopp begynt i Etterstad bgh. Hadde ikke vært i tvil, ta plassen! :o)

Her kan du lese om bhg, hvis du ikke har lest det allerede:

http://www.bydel-gamle-oslo.oslo.kommune.no/barn_og_unge/info_om_barnehager_parker/article67984-2013.html

Gutten min har begynt der (ikke samme sone men), og vi er kjempefornøyd så langt. Personalet virker veldig motiverte, siden de selv kan være med å forme barnehagen. Soneinndelingen virker også veldig bra, for de har da muligheten til å gjøre mer ved å samle ressursene, enn hvis man hadde hatt mer vanlige avdelinger. De har uansett ikke tatt opp alle barne enda, så barnet ditt vil kunne bli godt kjent mens det fortsatt ikke er så mange.

Jeg ville ikke nølt med å ta plassen. Og er man ikke fornøyd, så er den jo kommunal, så du kan søke overføring til en annen barnehage.

Hei! Ta plassen! Det er en fullgod barnehage på lik linje med alle andre. Pluss at alt er splitter nytt; utstyr og lokale. Ihvertfall ikke problemer med muggsopp eller ikke forskriftsmessig utstyr.

Gutten min går i samme sone, men på en annen gruppe. Jeg er ihvertfall fornøyd!

Hallo

Sier som Mummimamma jeg, TA PLASSEN !!!

Jeg har også barn på samme sone, men en annen gruppe. Jeg har snakket endel med den ene assistenten som jobber på Afrodite, og hun er så koselig ( også har hun selv barn og vet litt hva vi går igjen ). Og det virker som om hun kommer veldig godt overens med barna også.

Så jeg ville ikke vært i tvil, ta plassen. Tror ikke du kommer til angre ;-)

Mummimamma, kan jeg spørre hvem gruppe din gutt går på ?

Hei du ;-)

Jeg har også barn der og er veldig fornøyd. Til at alt er nytt der så syns jeg ikke det mangler noe i forhold til barn/voksne/foreldre der. Og nå i startfasen kan det vel bare gå en vei også, oppover ?????

Ta plassen, tror ikke du vil angre på det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...