Gå til innhold

Chanelle2, kan du se på meg også?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det stemmer nok at det er mine 2skjønne gutter du ser:-) De er litt over 4 og 2,5år nå. Kan du se om det er flere i vente? Nå må jeg si at jeg er virkelig spent, for jeg fikk en liten støkk i meg når du ser de to jeg allerede er så heldig å ha!!!

Venter spent på svar fra deg. Og om du ser noe mer så vil jeg gjerne vite det også!!!

Hei!

Ja, jeg blir også glad når jeg får bekreftet at de bildene som kommer er riktige:0)

Jeg enser en baby veldig kraftig, her, ja!

Jeg kan kun ense bilder, og ikke ord/datoer etc. Men jeg vil tro at i denne eller neste måned vil det bli klaff.

Og jeg kan ense at denne babyen er pakket inn i rosa, og at det dermed nok vil bli en liten pike:0)

Men husk at jeg er veldig fersk i dette, da, og at jeg ikke vet hvorvidt alt jeg ser blir riktig!

Lykke til!

*klem*

Da blir det spennende å se neste uke:-)

Tusen takk for svar. Gleder meg til en liten spire fester seg igjen, og etter hva de fleste av dere spådamene ser så kan det virke som om det skjer i den nærmeste fremtid, og det er godt!!!

Et lite spørsmål til, kan du se om dette blir mitt siste svangerskap?

Klem

• 2 uker senere...

Annonse

Hei igjen!

Nei, det er fremdeles klare, gode bilder, her så svangerskap er nok rett rundt hjørnet om du holder på å prøve:0)

Kan se ut til at dette kan være ditt siste svangerskap, klarer ikke å få bilde av flere små etter dette...

Men det KAN jo likevel være muligheter!

Når ting blir langt frem i tid, klarer jeg ikke å få inn bilder, og dem som kommer er ofte diffuse...

Men den lille jenta di, er heeeeelt klar, altså;0)

Så masse lykke til!

Tusen takk for svar igjen. Håper du har rett i at det er et barn i vente om kort tid. Og jeg tror også du har rett i at dette blir det siste svangerskapet. Men man skal jo aldri si aldri... Men vi er nok overlykkelige om vi får et barn til:-) Da er nok vår familie komplett!!! (også om det hadde blitt en liten jente også hadde jo det vært fint, så slipper jeg å være alene mot alle gutta i fremtiden... hi, hi.)

Igjen takk for raskt svar!!! Ha en flotters kveld!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...