Gå til innhold

Trhjuling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker meg en trehjuling-duovogn som jeg kan ha fra nyfødt, og helst hvor det går an å snu sittedelen, slik at barnet kan se begge veier når det blir litt større. Har sett på teutonia spirit og OTH urban jungle (men den gikk det ikke an å snu) Noen som kan anbefale noen vogner??

Blir veldig takknemmelig for svar.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet quinny og Teutonia har modeller som kan snues. Men vet ikke hva de heter.

Skrevet

Teutonia Spirit S3 er helt super. Fantastisk å kjøre, lung og god, og glimrende kvalitet.

OTH er også en super vogn, men du får en periode i 6-12 mnsd alder hvor bagen er for liten og hvor de fleste barn ikke bør sitte forovervendt. Det er ulempen med den.

Ville ikke ha vurdert Quinny Comfort, Spirit S3 er på alle måter et mye bedre valg! Comforten er bred, lite lun, mye trøbbel med forhjulet osv.

Skrevet

Vi er kjempefornøgde med Quinny'en, men har berre brukt den som sportsvogn. Du kan kjøpe bag til den, men bagen er av dei minste på markedet, så du kan ikkje bruke den så veldig lenge, med mindre babyen din er veldig liten.

Har aldri hatt trøbbel med framhjulet...? Eller noko anna egentlig. Den er litt brei mellom "bakbeina" ja, men det er vel for å få den så stabil som mulig.

Vi vil i alle fall ikkje bytte vogn :o)

Skrevet

vi har en urban jungle ochr själv emot att barnet måste sitta framåt i sportsvagnen men detta är en vane sak och saken är den att barnet är inte intresserat av att se på dig när man är ute och trillar utan vill se va som händer framfør vagen. Inget att tveka på en super bra vagn.

Skrevet

Jeg har janè slalom pro, den er helt super. Eneste negative ved den er at den ikke kan snues.....

Skrevet

Jeg er veldig, veldig fornøyd med vår Teutonia Spirit S3, den er helt topp både for den lille snuppa og meg :-). Signerer Isottas innlegg når det gjelder en nærmere presisering av gode egenskaper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...