Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savner røyken jeg også!! Merkelige greier. Har ikke røyka på 5 mnd men det gir seg jo ikke....... Men som du sier, så fort jeg kjenner henne så går suget litt over!

Jeg sier til meg selv at jeg har pause! Neste sommer skal vi sitte ute å ta en pils og en røyk hvis vi vil også! (kan selvfølgelig ta det før, men det blir kanskje kaldt ute..) :-)

Henger meg på med dere, trodde virkelig jeg ikke ikke skulle ha lyst på røyk lenger , men jammen meg sniker tanken seg fram ganske ofte.

Jeg har også sagt til meg selv at jeg har pause, ellers tror jeg ikke jeg hadde klart å holdt meg.

Men jeg har egentlig ikke lyst å begynne fast å røyke igjenn når jeg har holdt meg så lenge. Vil heller være en fest røyker, men det er nok vanskelig å holde ....

Jeg sluttet å røyke for 3 år siden, og har fortsatt suget...men d som frister mest er vin og øl..er sjalu på samboeren som koser seg,mens jeg tar en brus.....men d smaker vel ekstra godt neste sommer tenker jeg:)

Jeg skjønner at jeg er veldig heldig for jeg slutta for nesten et år siden og har ikke lyst på røyk i det hele tatt... Det er det siste som frister meg... (Samboer slutta å snuse i april så vi fant ut at vi sparer tilsammen ca 3500 i mnd!!!!!!!!! ) Flaks at det har vært så lett for oss begge da :)

Annonse

hvorfor i all verden gikk jeg inn å leste denne....

jeg fikk jo ikke lyst til å dra til sambo nå... han sitter jo hos en kamerat og tar noen øl.... tenk om jeg også kunne sittet der tatt en kald øl med en røyk....

spark lillen spark!!! (så jeg kan glemme det suget jeg har nå)

Jeg sluttet å røyke dagen etter den positive testen, og har ikke hatt røyksug i det hele tatt. Jeg blir kvalm, og får frysninger når jeg går forbi folk som røyker!! Syns det er skikkelig ekkelt! Håper det er sånn etter graviditeten også :)

MEN jeg savner å gå ut, ikke selve alkoholen, men det å være på forspill, danse, stæsje seg opp før byturen, og være sosial med alle vennene!!

Jeg har også vært heldig. Savner ikke røyken sånn i det daglige. Må innrømme at jeg har hatt suget et par genger når jeg har vært skikkelig sint. Men uansett ikke så voldsomt at jeg har vurdert å ta en.

Håper at suget ikke kommer tilbake for fullt i det hele tatt, men jeg tror nok at den dagen jeg tar min første fest igjen, så vil det bli vanskelig.

Vi er i hvert fall flinke jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...