Gå til innhold

er det flere som bor i Bergen og vurderer Voss?

septermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal dra til voss å føde. Haukeland sykehus var temmelig fabrikkpreget da jeg var der sist. men så er det den turen til Voss da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, jeg skal føde på storken i des. en gang, er det ikke litt langt til Voss da?

Skrevet

Det er jo det. Ca 1 time. Men det går greit for min del tror jeg: hadde god tid.

Skrevet

jovisst er det langt til Voss - en hel time! Må reise i 2 1/2 - 3 timer, jeg. Det er jo ikke langt...

Skrevet

det setter det jo i perspektiv

Skrevet

Hei Tildra

Dei fleste som føder på Voss har stort sett ein times reise,eller meir, for å komme fram. Og du bur på den sida som har den beste vegen!!

Før du tek avgjersla di meiner eg du bør ta deg ein tur opp til Voss og få ein omvisning på fødeavdelinga, og helse på dei som jobbar der. Avdelinga e liten, og veldig koslig. Var heilt nyoppussa i 1999 meinar eg. Dei som jobbar der er heilt eineståande!!

Eg fødde min første der, og hadde ein flott og roleg fødsel. Det er alltid nokon som har tid til deg, og du slepp å flytte på sjukehushotell.

Eg ventar no nr. 2, og skal føde på Voss igjen, uten tvil. Eg har også ein times reise for å komme fram, men jordmora her sender oss i ambulanse med fylje...

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...