Gå til innhold

hva er så viktig med alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå.. trenger synspunkter, må høre om d bare er jeg som er hormonell eller noe.. i går fikk vi besøk av to vennepar. skulle lage mat å kose oss. skjønte jo at d koms til å bli drikking, men d ble da rett og slett fest. roet seg heldigvis i to tiden. typen ble full å d var jo ikke vanskeli å skjønne. det gjorde meg heller egentli ingenting.. typebn sa at i kveld skulle vi bare ligge på sofaen å slappe av, noe jeg gledet meg til. nå dro han ned for å ta pils med det ene venneparet som lå over. jeg er såå sliten etter i går at jeg gadd iikke bli med. jeg spurte om d ble fyll ikveld å for d gadd jeg rett og slett ikke. han svarte meg ikke å virka som han hadde lyst på ei fyllekule ikveld å. jeg ble skikkeli lei meg, gråt osv. dere skjønner.. sa til han at greit at han tok seg noen pils nå, men når venneparet skal på bursdag i 6 tiden hvorfor skal han feste videre???

jeg gidder ikke å sitte å vente på han samtidig er jeg ikke i form t å gjøre noe heller. vurderer å dra hjem t mamma, men tar en time med båt. gidder ikke å se han full i kveld å. så blir jeg så såret, for d er bare 19 dager t termin... what to do? når han gikk sa han at "ja jeg får velø komme hjem da" irritert som han var..åååååååååååååhhh. er d jeg som overreagerer eller????

anonym nå for mange vet hvem jeg er

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes personlig ikke noe om at typen drikker seg full siste mnd før fødsel.. Han drikker seg ikke drita ellers heller.. rett og slett fordi.. som han sier selv: har passert det stadiet. Vi koser oss med alkohol innimellom, men ingen av oss drikker oss skita lenger. Også fordi vi har et barn.. er det noen som synes det er deilig å være fyllesyk da? Æsj.. synes det er ekkelt jeg! Savner det ikke... men skal bli godt med et glass vin om et par mnd..

Skrevet

Både jeg og sambo er heldigvis over den perioden i livet.

Men han har tatt et par pils om kvelden hjemme eller drukkit vin når vi har vært i selskap gjennom hele svangerskapet, det synes jeg er helt greit.

Men 3 uker før termindato kom vi overens at han burde bli "edru" i tillfelle fødselen skulle skje tidligere enn forventet. Kjekkt om han var kjørbar da!;o) Han var helt enig.

Det må jeg si har vært deilig, å ha en samboer som tar hensyn!

Han gleder seg vilt til å bli pappa!:o)

Lykke til!

Skrevet

Det gjør min også! Synes det bare skulle mangle at de kunne holde seg tørre siste mnd, når vi lar være både det ene og det andre i nesten ett år! Men glad jeg slepper å mase på han.. han skjønner det selv!=)

Skrevet

Så heldige dere er som har menn som forstår! Min kom hjem så drita i natt som jeg aldri har sett han før....Har en uke til termin... Ble så forbanna med alle mine hormoner at jeg kasta han på dør ista...Kjempehyggelig..Kan ikke skylde på alderen heller for denne er godt voksen...Akkurat nå er jeg bare sint, men han kommer sikkert ikke hjem i dag så da blir det vel endel tårer i natt tenker jeg.....

Skrevet

huff, ja anonym hva er det med disse menna våre. hvorfor er alkoholen viktigst?? min sambo har vært veeldi flink de siste månedene etter at jeg flytta ut pga at han valgte fylla. men når han lover meg en rolig kveld med sofasliting så skal han holde på d... er så spent på når han kommer hjem og hvordan formen er.. sliter med angst å liker ikke å være alene hjemme, men prøver å være sterk. har alliert meg med noen venner da som jeg kan dra til om d blir for tungt. men faen heller ass, de skal jo være der for oss nå. de skal være gravide med oss å forstå at vi vil ha de hjemme sammen med oss. *aaarghgg*

HI

Skrevet

Helt enig.... Nesten så jeg håper jeg føder i løpet av helga, da skal jeg neimen ikke gi beskjed før det er over så kan han sitte der med skjegget i postkassa...Søstera hans blir med meg hvis han er fraværende, så det er veldig greit. Heldigvis har jeg hele den herlige familien hans på min side...Tenk å ha det på samvittigheten, da: jeg var ute og festa når ungen min ble født..hehe...Som du skjønner så er jeg bare forbanna enda, er nok ikke så tøff hvis situasjonen oppstår....

Skrevet

Jeg er mann og kan ikke fatte og begripe at det er viktigere å være på byen og drikke alkohol enn å være hjemme sammen med sitt kommende barn og sin bedre halvdel. Er vel dette som skiller menn fra gutter ;-)

Skrevet

er man gutter lenge da? min gutt er 27..

sendte på han ei mld ista for å høre om han kom hjem, å d skulle han , så spørs om hanskjønte at jeg mente alvor med det,å at han skjønner at han bør være der for meg nå.. blir en spennende kveld tenkert jeg..

Lykke til med deg anonym som kasta ut sambo.hadde jeg hatt den styrken.. tørsj ikke stresse meg opp jeg..

Skrevet

Tror ikke jeg hadde nekta mannen min et glass vin eller ei pils til maten(min drikker ikke han da..) men syns virkelig det er unødvendig av både manne din og venneparet og drikke seg dritings og starte en fest når utgangspunktet var en middag?!?!? I det hele tatt vitner det om lite respekt og omtanke for deg, syns jeg.

Skrevet

Skjønner godt du blir irritert hvis det er mye av det. En venninne av meg skal notere ned alle de gangene typen drar på byen mens hun er gravid, og likt antall ganger skal hun gå ut etter fødsel, mens han er hjemme med baby. Dette har hun sagt i fra om fra starten så han begrenser seg litt da...

Skrevet

Nei tenk å velge fest og moro foran barnet sitt.....utrolig egoistisk..Det er jeg som har kasta ut min kjære i dag...Forskjellen på gutter og menn sitter ikke i alderen, den sitter mellom øra. Min idiot er 40 og da skulle man vel aldersmessig være mann skulle jeg tro

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å være så egoistisk, kan han ikke holde seg hjemme når han festet i går..??? Du overreagerer overhodet ikke !

Min er ute i dag, men dette er definitivt siste festen før jeg føder, har termin om 4 uker...og han trenger ikke å komme full hjem.

Skjer det noe vil jeg jo ikke ha en mann som er full drassende med på fødsel..Herregud det er snakk om noen mnd.i de kommende fedres liv, prioriterer de ikke baby og gravid kone/kjæreste kan de reise til he...etter min mening. Sorry blir litt sinna her...

Skrevet

takk for svar:) han har faktisk kommet hjem nå.. *stooolt* har lissom ikke snakka sammen. jeg gidder ikke å ta opp noe i dag pga at jeg liker ikke å bli oppskaka, men er sikkert noe vi skulle ha prata om. får bli i morgen eller noe. får se først om han er hjemme en stund bare, eller om d er for hele kvelden..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...