Gå til innhold

Noen som kan fortelle.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 37 uker på vei, i følge Bim er jeg snart i 38 svangerskapsuke. Var hos jordmor i går. Hodet hadde festet seg godt. Har hatt mensmurringer i over 2 uker nå, men i går kveld tok det skikkelig tak i magen, akkurat som om hun presset seg mer og mer nedover. Våknet i natt med kjempe vondt i ryggen, mensmurringer, og iling nedover lårene. Gikk over inninmellom, men kjenner fortsatt nå at ryggen er ikke god. Jordmor sa til meg i går, jenta deres kommer ihvertfall ikke på overtid, kanskje når som helst.....

Hvordan føles rier ut? Tar de mer tak en kynnere?????

Noen som kan fortelle???

Er "Redd" jeg skal bli mamma før jeg aner ordet av det, alle rundt meg sier at magen har forandret seg bare på noen dager, og at jeg har blitt hoven...så er det lenge til hun kommer tro...

Klem fra ei spent ei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan skje i dag, i morgen, og om tre uker ;-) Jeg hadde mest riesmerter i ryggen. Akkurat som jeg også har når jeg ha mensen (mest vondt i korsryggen). En kynner sitter kun i magen liksom , ikke i ryggen, dessuten går kynnere over om man forandre stilling osv. En rie må "gjøre seg ferdig" og du får ikke "stoppet" den liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...