Gå til innhold

huff...slitsomt med ventetid

Anbefalte innlegg

huff...jeg venter og venter på at ukene skal gå...ingen som vet noe,og jeg verker etter å si det til mine foreldre og svigerforeldre...

er i uke 5+3 og er svært bekymret for at jeg ikke får sagt det til noen(om du skjønenr hav jeg mener)

noen som kan få meg bort fra de bekymrede tankene!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6165235-huffslitsomt-med-ventetid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går egentlig å koser meg med hemmeligheten vår jeg :) Vet ikke om jeg klarer å berolige deg, men vi er nå i samme båt. er 5+0 i dag, og har tenkt å prøve å vente til uke12 med å si noe. Det er nok mulig jeg sprekker til vordende besteforeldre før det, menmen..

Jeg prøver å ikke tenke så mye på at det kan gå galt. I de aller fleste tilfeller så går det jo bra. Man hører mange historier og mye fælt her inne; men tenk hvor mange gravide som ikke henger her - som bærer fram friske barn. Det er jo ofte til slike sider man trekker når det har gått galt, og bra er jo det at det finnes en plass der man kan få utløp for ting og følelser.

Men prøv å tenk positivt for din egen del - kos deg med spiren inni deg, og ta livet med ro! Det er ca 90% sjans for at det går bra; og det er jo ganske gode odds, ike sant :)

dessuten, vi vet at vi kan bli gravide iallfall :)

Lykke til - klem fra

jaggu klarte jeg å si det til mine foreldre i dag...hehe

de skjønte ikke helt hva jeg sa men en gang...det ble gledesdans fra mine foreldre og tårer,latter og glede viste seg stort ja..

så nå må vi nok si det til svigers også..blir liksom litt urettferdig,hehe

tenkte litt på det at om det skulle skje noe med spiren så er det kanskje en god støtte og ha foreldre...men da blir det med de selfølgelig...

men jeg følte med en gang etterpå at jeg turte glede meg litt mer:)kjempefornøyd...

har bestillt meg mamma bukse på hm i dag også...

men har du noe mage eller?jeg har litt for jeg er så oplåst og hoven..er det grun til å gå med slik bukse da liksom??

så bra at foreldrene dine reagerte sånn :) og hvis det hjalp deg til å slappe mer av, så var det nokk det riktige å gjøre!

Angående mammabukser så er det vel grunn til å gå med de når det er mer behagelig! Jeg tenker at hvis det fremdelse er "hemmelig" så er det kanskje best å bruke klær over som gjør at det ikke vises at det er en mammabukse (så folk ikke finner det ut på den måten) ellers synes jeg bare du skal bruke de!! Gjør det som føles riktig for deg!

Skjønner ikke helt hvorfor man ikke skal si det til noen, jeg... Hvis det skulle gå galt, kommer jeg jo til å trenge trøst og støtte fra de nærmeste. Vi fortalte det til alle besteforeldre og søsken med en gang begge gangene. Vi venter selvfølgelig med å gjøre det helt offentlig, men jeg vet jo at jeg kan stole på familien min. Men alle må jo finne ut hva som er riktigst for dem. :)

Annonse

Det var sikkert helt riktig av deg å fortelle det, når reaksjonen ble sånn som den ble, og du føler deg så mye bedre etterpå :)

Bare bruk mamma-bukse hvis det er mer behagelig å gå med. Men folk rundt vil vel kanskje begynne å lure hvis man ser godt at det er en mammabukse? Selv har jeg ingen mage ennå. Og de klærne jeg bruker på jobben (sykepleier på sykehus) er det vanskelig å se noe på før det nesten er halvgått løp, tror jeg :)

Det eneste symptomet jeg har er at jeg er veldig trøtt om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...