Gå til innhold

Hvem er her inne just NU?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.dinbaby.com/forum/thread/6076000

detta er litt av ett styr, er om ei som ikke har råd og feire bursdagen sin osv..er mange innlegg om det i går og idag så her er ett!

også så mange usmakelige nick jeg finner! Sånn som bollemusibuksa og sånn!jaja.. er jo underholdende da:)

Annonse

Liker meg best her i desember klubben jeg:))

De andre siden blir bare til underholdning! Her er det ingen som slenger dritt og rakker ned på hverandre..

har du lest noen tråder om hun der gulli da? Hun kan da ikke være helt god oppi toppen, noen har mått bytte nick for å ikke bli hetset av henne!

det er utrolig at folk gidder å skrive SÅ mange innlegg på noe sånt..blir helt paff jeg!

jeg skrev en gang at jeg ønsket meg en spesiell bryllupskjole på bryllupsiden, men den kostet 30.000 så den var selvsagt bare å glemme. - og jeg fikk sinnsykt slemme kommentarer om at jeg var bortskjemt og ...ja mye rart..holder meg til desember siden med "ordentlige innlegg" jeg altså..

veldig fint at det er hyggelig her inne :o)

jepp desemberklubben er veldig bra! deilig å kunne være inne på et sted hvor man ikke trenger være redd for å skrive noe fordi det er så lett å få uhyggelige svar. selvsagt overser man bare teite svar, men det er jo ikke hyggelig uansett.. jeg følte meg skikkelig jævlig den dagen jeg skrev om brudekjolen, og hadde vært på mangemange brudebutikker i oslo og akershus og følte meg stygg i alle (fordi jeg var 3-4mnd påvei og så selvsagt ikke så bra ut i de..hihi) og hadde gitt opp håpet og grått masse av fortvilelse og hormoner..da hjelper det ikke å få drittkommentarer om at man er bortskjemt og storforlangende og ikke elsker forloveden sin og alt de klarte å lese ut av det innlegget mitt.. :oP

finner ikke noe på gulli, jeg, forresten..

Annonse

Skjønner at det ikke var lett å finne noe! hvordan noen klarer å få det til at du ikke elsker forloveden din lurer jeg på;-)

Fant du en kjole tilslutt da?

Skal se om jeg finner noe på gulli..Kanskje hun har blitt kastet ut for godt herfra!

hvordan kan de ha klart å kaste henne ut? ved drittslenging? uff.. :)

nei jeg ble til slutt så oppgitt og svær at jeg venter til brudeshow i januar og bare velger en uten å prøve..(med mindre jeg plutselig har blitt str min igjen ved et mirakel.. hehe..da kan jeg jo prøve den på :) Kjøper stor str så syr jeg inn.. vet hvilket snitt som kler meg nå hvertfall. Må bestille de fleste kjoler i januar pga bestillingstid, - 5-6mnd før bryllupet. det ordner seg vel, ikke vits i å bekymre seg over det nå hvertfall, ingenting jeg kan gjøre m det enda uansett.. :o)

såpass ille ja..at moderator fjernet henne :)

synd..hadde nok vært underholdene..at det er muli å gjøre andres liv surt jennom en skravleside..om det er det hun har gjort, da..sånn jeg forsto det ?

jeg skrev innlegg om nonstop ville bare se hva de svarte hihi om de tok meg på alvor liksom.. :))

"Sv: Når man... 20:57 20.08.2006

Ønsker dere spontanabort og det som følger med :)

Gulli vente j 28 Sep Høygravid

Sv: Når man... 20:58 20.08.2006

For ikke å snakke om dere som går på antideppresiva..som en go del her inne gjør..dere er ikke skikket!!!

Gulli vente j 28 Sep Høygravid "

får helt vondt av å lese det..onskapsfullt sagt..blir trist, jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...