Gå til innhold

Hjelp! Jeg blør!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(hører til på 2 tri mester,men spørr dere å...)

Er 20 uker på veg i dag...å det har kommet blod i trusa!!!

Kjente at det var vått,gikk på do-å da så jeg til min forskrekkelse at det faktisk var blod!

Har jo ikke vondt i magen,litt svie nederst kanskje!

Må sies at jeg bruker blodfortynnende medesiner også...

Har bare blødd det som kom i trusa,kom ikke noe mer da jeg tissa..ikke klumper...

Noen som har opplevd dette?

Blir så redd da jeg har mistet før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg ik tvilt et minutt en gang på hva jeg skulle ha gjort...suuus opp på føden og sjekk at alt står bra til...ikke la dem ta innvendig gu på deg, bare utpå...jeg får kynnere hver gang de stikker den dingsen opp i der du vet...og på deg er jo ikke det så bra...

Informer dem om at du har mista før...når du har kommet hjem fra sjekk så prøv å hvil mye, unngå sex...har du hatt sex forresten? Det kan forårsake en helt ufarlig liten blødning...

Skrevet

Ring til fødeavdelingen og snakk med en jordmor eller lege der. De vil stille deg en del spørsmål og kanskje vil de at du skal komme inn til en sjekk. Fortell dem at du tar blodfortynnende medisiner også!

Jeg har hatt noen små blødninger av og til gjennom svangerskapet, de gjorde meg ganske redd og usikker. Jeg kontakted fødeavdelingen min og de var kjempe hjelpsomme og snille!

Skrevet

Ring legevakten evt. føden, det er ikke nope kjekt å bekymre seg.

Skrevet

oppdatering fra meg!! (samme som 2 trimester,siden det er der jeg hører "hjemme")

Fikk komme inn på føden i går. tenkte det var likså greit,i stedenfor å gå å bekymre seg..

Følte meg jo i fin form,så håpte at alt var bra..Å det viste det seg å være!

Blødde litt fra livmorhalsen,men det var "vanlig" og helt ufarlig.

Puhh...ble så letta da vi fikk se hjertet slå og den lille som rørte på seg!!

Har mista flere ganger før,så det er liksom ikke så mye som skal til før jeg blir litt på "tuppa".. :)

Men alt endte heldigvis bra!!

Takk for all støtten her inne! Dere er enestående!!

Skrevet

Tror at det var til det beste at du reiste til føden..så fikk du se at alt var ok...hvis du begynner å blø senere hadde jeg ik tvilt m å reise opp igjen..lykke til videre og takk for oppdateringen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...