Gå til innhold

Vi ska prova vårat "frys-egg" i okt. kommer det att klaffa?

Anbefalte innlegg

Vi ska prova det enda egget vi har på frys i Tr.heim i oktober.

Kommer det att överleva opptininga og kommer det att bli baby av det?

Kan någon svara mig på det? Tusen tack på forhand.

Jag 17.12.76 Maken 08.01.71

Fortsetter under...

Kjære Maria:-)

Håper du tar slike spådommer med en klype salt. Det gjelder spesielt for dere som prøver så hardt for jeg ønsker ikke å lage falske forhåpninger....

Når det er sagt, så spurte jeg kortene mine om når du kom til å bli gravid og av alle 12 mnd. de kunne ha svart så fikk jeg faktisk opp oktober:-)

Og på spørsmål om dere ville lykkes fikk jeg også opp veldig gode kort,så det ser absolutt positivt ut for dere!!

Nå krysser jeg alt for at dette blir rett og at dere lykkes!!

Masse babystøv + klem

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

TUSEN TACK Firefly!

Hoppas så att detta går bra denna gången.

Finns det fler som vill prova sig?

Uff vad jag masar men jag kan bara inte rå på det, jag vill så gerna att detta ska gå bra, og mye spenningar ekstra då vi bara har ett egg på frys også, sjanserna er så små att det overlever opptiningen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...