lana<3 Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Har dere fått noen nye nurk eller? Vet Sizza er rett rundt hjørnet..noen andre på gang? 21 august: Hva er i magen 21. august Sizza venter gutt 21 aug (Bebisen kommer i løpet av dagen idag regner vi med) 23 august: sologmåne.23. august 24 august: Jolene84 *overtermin* 24 august stratos 24 aug tulli2 24 august term24.08 25 august: monicah 25/8 CecilieTerese*OVERklar* 25/8 Heidi22 25/8 26 august: Svirrevipp,på overtid...26 aug ♥Trude Marlèn*OVERTID*♥ 26 august 27 august: kabe-kabia 27 august. 29 august: Villemo & sjarmøren 29.08.06 Termin 29.august Fødeklar eng0806...29 aug.. 30 august: snart mamma til en skatt 30 august 31 august: Snartskjerdet:) 31 august perulia 31 august Septemberjentene: 1 september: førstebarn77 1 sept Månebarn FØDEKLAR 01.09.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Dårlig med nurk her...så er ganske innstilt på ks på mandag/tirsdag nå... (legges inn mandag hvertfall, de skjærer sikkert tirsdag morgen..) =)
lana<3 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Planlagt ks da eller har du fått komplikasjoner? ser at du bare er en uke over tiden...
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Inget nurk å se her heller...ingen tegn engang...*sukk*... 6 lange dager til overtidstime på Ullevål...
monicah Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Steindårlig i hele natt, men falsk alarm som vanlig :-) Vi får heie på Sizza
lana<3 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2006 Regner med at dere har prøvd alle kjerringrådene..jeg har også gjort det..men har ik prøvd lakserolje da for jeg har ik peiling på om jeg er moden...og det virker litt nifst..men går jeg over tiden kommer jeg til å vurdere det hvis forholdene ligger til rette for det... begynner med modningsakupunktur neste uke, håper det hjelper...
lana<3 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2006 Jeg hadde også falsk alarm inatt...men når jeg våknet idag var det ikke en sammentrekning å kjenne...har det heeeelt glimrende idag..første fridagen min på leeeenge:)
monicah Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Vi får ta det som et tegn på modning. Satser på at når det virkelig begynner så er jeg så moden at det er gjort på noen timer :-)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 lailaelin Fødeklar 23.09: Ingen komplikasjoner,så det er planlagt litt på sparket eh.. I allefall, er veldig lita og smal,og baby er målt til å bli stor i forhold til meg..så da vil de ikke la meg gå lengre, og heller ikke sette meg igang.. så da blir det ks da =) ikke spør meg hvorfor de gjør det sånn, for det vet jeg ikke... Begynner å glede meg nå, er ikke så lenge igjen... =)
stratos Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 Tja, hva skal man si......det kan se ut som "proppen" er gått og da håper jeg så inderlig det skjer mere det kommende døgn.......ingen rier enda... nå har jeg bakt brød, vasket hus og kostet veranda og regner med det setter fart i sakene:) vi skal kose oss med hjemmelaget pizza hos venner i kveld så kanskje ungen er lik sin mamma og blir trukket mot matlukten:...........
Stratos med 3 barn Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Jo takk! Vi gjør da som før her i huset...... Formen er bra den forsåvidt ) Ikke mye som tyder på fødsel
term10.05 Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Ikke tegn til noen fødsel her heller. "Proppen" har jo gått for mange dager siden, men det har ikke hatt noen betydning her i gården... Så da er jeg altså 9 dager på overtid. Trodde faktisk aldri det skulle skje med meg, men sånn er det. Er faktisk en utrolig stor trøst å gå inn her og se at det er en del andre i samme situasjon!
lana<3 Skrevet 2. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2006 Det virker som det er ganske mange på overtid ja..se på lista...av mine 4 fødende venninner dette året gikk nr 1, 2 dager over tid, nr 2, 5 over tid,nr 3, 7 dager over, nr 4,kom baby en og en halv uke før... alle bebisene kom ut etter de hadde drukket lakserolje...de tre første ville ik mer overtid og hun siste fikk vite at hun var moden med 2 cm åpning i uke 38...så hun tok to skjeer og lot det stå til...
Winterlady Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 Ingen baby i dag heller... Har merkelig nok ikke gruet meg særlig til fødselen, men nå gruer jeg meg mer og mer for hver dag på overtid...
lana<3 Skrevet 3. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2006 Jeg gruer meg hver dag jeg og når jeg har disse m.riene...takler de mye dårligere på natta når jeg er trøtt enn på dagtid..merkelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå