Gå til innhold

Veldig ujevn tem-kurve (Samme som på Bli gravid)

Anbefalte innlegg

Jeg har tempet samtidig som jeg har tatt Pergo. Fikk ikke EL. Jeg har hatt veldig ujevn temperatur helt siden jeg fikk mensen (etter Provera). Den har gått opp og ned mellom 36.6 og 37.07 selv om jeg har vært nøye med å tempe likt hver dag. Er dette vanlig? Jeg vet at tempen skal stige ETTER EL, men har temperatursvingninger FØR EL noen betydning for sjansene til å få EL??

Håper noen vet! :o)

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Jeg har fått beskjed om at det ikke er noen vits i å tempe. Min går opp og ned som en jojjo, har fått påvist at jeg har el.... Legen mente at det bare stresset meg mere enn det gangnet.

Mere vet jeg ikke desverre:-)

Jeg har ikke lagt ut chart, for jeg skriver kun ned tempen på papir. Jeg måler i rompa, så det kan ikke være det som er årsaken.

Snakket nettopp med gyn, og har sa at jeg bare skulle la være å ta tempen. Det hadde visst ingen betydning. :)

Annonse

Nei, jeg skal bruke EL-tester for å se etter hormonet som gjør at jeg kan slippe egg, og så skal jeg ta blodprøve på dag 24 for å se om noen har sluppet. Litt mer tungvinct, kanskje, men så slipper jeg den evinnelige tempinga. :-)

Jeg har fulgt alle kunstens regler for å ta tempen. Har lest alt på Pernilleinfo, men det hjelper ikke. Tempen går opp og ned nesten annen hver dag. Fikk svar av noen på Bli gravid som også hadde det sånn. Tempen hennes gikk opp og ned hele tida, også etter EL, men da var den litt høyere. Hun fikk også beskjed om å slutte å tempe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...