RompeRock Skrevet 2. september 2006 #1 Del Skrevet 2. september 2006 Vi har bestemt oss for Signe, dersom det er ei jente. Dette er oppkalling etter samboers mormor. Men dersom det er gutt er vi litt mer blanke, og uenige... Har ingen å kalle opp etter; enten er navnene for sære (som Nelson...) eller så er de tatt av andre i familien. Noen som har forslag? Må være litt i samme gata, altså ikke lengre enn to stavelser, litt tradisjonelt og gjerne nordisk/norrønt. Men ikke begynne på S... Vil unngå samme forbokstav på barna Dette er vår første og vi håper på enda et barn etterhvert. Forslag tas i mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst og vårlykke Skrevet 2. september 2006 #2 Del Skrevet 2. september 2006 Håkon Hjalmar Vetle Trygve Erlend Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst og vårlykke Skrevet 2. september 2006 #3 Del Skrevet 2. september 2006 ps...og Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRock Skrevet 2. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. september 2006 Hmm, ja kanskje Magnus... Har faktisk foreslått det, og responsen var: "Njjaaasj..." Huff, vanskelig dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst og vårlykke Skrevet 2. september 2006 #5 Del Skrevet 2. september 2006 skjønner.. Jeg synes Marius er så fint og..(kan ikke bruke det selv) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 3. september 2006 #6 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg skulle til å foreslå Sverre, men det begynner jo på S... Ellers: Ivar Einar Trygve Bendik Ulrik Erlend Eskil Torkil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 Håkon Iver Elias Jørgen Anders Petter Trygve Trym Mathias Henrik Oskar Jonas Alle disse synes jeg passer bra til Signe. Håper de kan falle i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå