Gå til innhold

Ok, jenter, jeg skjønner at det er vondt å gå tur med kynnere!

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt særlig kynnere, hverken i de to andre graviditetene eller denne..

På min lille fjelltur i dag begynte magen å stresse meg på vei oppover, og på vei nedover ble det skikkelig vondt!! Undersiden av magen knøt seg sammen og jeg klarte ikke å gå faktisk på det verste.. måtte vente til det roet seg litt og så gikk jeg med museskritt nedover...fy flate, det var vondt!

- og da tenkte jeg på at det siste sambo sa før jeg gikk var at han ville jeg skulle ta med meg mobilen... men jeg er så tøff i trynet og mente at det var helt unødvendig..- og tok den ikke med.. (- og dette har jeg selvsagt ikke tenkt å fortelle ham, hihi)

Fortsetter under...

Det hørtes skikkelig vondt ut. Uff, håper jeg slipper. Nei, hvorfor si slike ting til samboeren din? Du får jo bare høre at du burde visst bedre, eller det kunne jeg fortalt deg eller liknende.

To gode eksempler som ikke ble fortalt til de respektive samboerne er 1. Bestevenninna mi som skulle vise meg hvordan en strips fungerte ved å sette den på tommelen mens hun kjørte bil. Denne gikk da selvsagt ikke av og satt til slutt så stramt på tommelen at den ble blå. Og 2. Min søster som skulle betalee mobilregning på 630 kroner, men endte opp med å skrive 63 000. Den gikk igjennom pga huskjøp og litt ekstra kontanter på kontoen. Disse to tabbene ble IKKE fortalt til mennene da man kun hadde blitt mobbet for dem. Istedet ordnet begge opp selv. Hehe.

*skrattler*

Ja, det er rett og slett ikke alt de har godt av å vite,hihi...

Strips på tommelen!! - den var jo utrolig tidi!!

Jeg angrer fremdeles på at jeg fortalte sambo hvordan jeg fikk striper i lakken over HELE bilen min i vinter (den var ny i desember i fjor). En dag jeg ikke fant isskrapen i bilen tok jeg like godt snømåkeren og måkte hele bilen......og siden det gikk fort og greit syntes jeg det var en genial ide, helt til jeg så stripene....sukk...

- og som det ikke er nok at sambo vet det, så vet min far det også. - og de kommer til å minne meg på det så lenge jeg lever...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...