Gå til innhold

April: Til alle anonyme gravide:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til begge anonyme!

Viss de ikkje vil fortelle det til nokon, kvifor må de fortelle det likevel? Viss eg hadde vore gravid, så hadde ikkje eg heller villa fortelle det tidleg, så eg har IKKJE problem med å skjønne at de vil vere anonyme, men kvifor kan de ikkje vente med å fortelle noko, før de er klar til det?

Tykkjer det er tåpeleg med alle anonyme gravide innlegga her, eg....

Annonse

takk....nå er jeg happy igjen......

Ja jeg skjønner deg...det går stort sett i graviditets-snakk og å gjette på hvem som er gravide og understreke hvem som ikke er gravid.....

Vi får håpe det tar seg oppigjen i løpet av ukene som kommer.

Ha en fin dag ingrun.....

Jeg skrev det innlegget: jeg som lurte på om jeg var gravid,og det er jo ikke min skyld at alle her inne absolutt skulle begynne å gjette på hvem jeg er,det kan du da ikke klandret oss anonyme gravide for,det må du jo heller si til "alle" andre som vil gjette at de må slutte med det.

Og jeg er anonym til jeg vil si hvem jeg er.

Er jo bare for deg å legge ut innlegg om andre ting da,så blir disse innleggene om gravide til å forsvinne nedover siden etterhvert,jeg skal ikke svare mer på innlegg der de er anonyme gravide (inkludert mitt eget) så kanskje de forsvinner og du og alle andre som er lei av gravid snakk blir blid igjen :)

gud for et teit innlegg! Sorry ass, men nå blei jeg faktisk frista til å droppe hele aprilsidene her!! Alvorlig talt! Er det virkelig så vanskelig å la være å lese innleggene som har noe med graviditet å gjøre??? HAdde jeg vært gravid her inne nå hadde jeg ikke hatt lyst å avsløre det for dere uansett etter sånne innlegg som dette... Beklager altså, men trodde virkelig det var lov å snakke om alt her inne, og kan man tøyse og tulle om andre ting, hvorfor ikke om at man er gravid eller ikke???? *smekk på fingrene til ingun*

Og ja, for jeg gidder ikke forklare meg ytterligere, jeg er i dag

1: få barn

2: gifte meg

3: få tantebarn

4: få eget hus

5: ferdig utdannet

6: få lappen

Dette er de aller største tingene i mitt liv. Som du ser av plasseringen ser du hva som ruver høyest av alt. Nemlig å få barn. Og så sier du her at vi ikke skal få snakke om det som er det viktigste å livet vårt???!!! Alvorlig talt, ingun.Du må ha hukommelse som en gullfisk hvis du har glemt hvordan det er å gå gravid. For min del var det noe jeg ville dele med hele verden, og det inkluderer dere her inne. Og for dere som jeg ikke kjenner i "virkeligheten" må det vel være revnende likgyldig om det er en anonym eller nick som signerer?? Her inne kan man få utløp for følelsene sine uten å måtte buse ut med hvem man er. Kanskje de gravide ikke ønsker å delta i en ny klubb?? Kanskje de trives så godt her inne at de ikke trenger andre forum? Og så skal man bli forbydd å snakke om det her? Utrolig skuffa over det innlegget der. Trodde man skulle glede seg på andres vegne her inne, og dele sorger som måtte komme?? Bare for at du er lei av å lese innleggene. Så legg ut egne innlegg om noe annet da, vel!!! Du MÅ ikke lese de som overskriften sier handler om gravide, vet du!

Greit at du sier ifra, men jeg kommer ikke til å følge opp oppfordringen. Jeg oppforder både ikkeanonyme og de anonyme gravide til å snakke om det så mye de bare vil. Jeg synes nemlig det er kjempegøy å høre om hvordan de har det og mener det er helt greit å være anonym så lenge de vil! Jeg vil gjerne snakke med de om graviditeten! :)

Og så i samme slengen vil jeg beklage hvis den ene anonyme gravide føler at jeg har mast på med gjetting. Jeg har ment det mer som en spøk. Og også litt som pia sitt innlegg om hvor mange nick man husker.. Som sagt flere ganger før, vær anonym her inne så lenge du vil!!!

Ha en fin dag, folkens!

Å synne du er en knupp som kommer med et sånt innlegg....nå ble jeg kjempeglad.....ja jeg var anonym et døgn eller to men som sagt suger jeg på det å holde en sånn hemmelighet for meg selv så nå er det ikke anonymt mer for dere her i aprilklubben.....JEG SKAL HA BABY!!!!!!!!!! tror jeg da....testene viser iallefall det enn så lenge.

Jeg også trodde at vi her kunne prate om det som opptar oss mest så jeg kommer nok til å jabbe litt om temaet videre framover.....

stor klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...